🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38529.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ساخت نخستین باتری پروتونی قابل شارژ دنیا توسط محققان ایرانی

گروهی از محققین دانشگاه RMIT در ملبورن استرالیا نخستین باتری شارژی مبتنی بر پروتون دنیا را توسعه داده اند که در آینده می تواند با باتری های لیتیومی رقابت کند. باتری جدید، در مراحل اولیه ...

گروهی از محققین دانشگاه RMIT در ملبورن استرالیا نخستین باتری شارژی مبتنی بر پروتون دنیا را توسعه داده اند که در آینده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می تواند با باتری های لیتیومی رقابت کند.

باتری جدید، در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، ولی محققان اعلام کرده اند که در حال طی کردن فرایند توسعه آن برای ساخت نمونه ای مقرون به صرفه و در عین حال استفاده از منابع انرژی سازگار با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محیط زیست هستند. اشاره می کنیم که دو نفر از اعضای تیم توسعه دهنده این باتری دکتر شاهین حیدری و سعید سیف محمدی هستند که اصالتی ایرانی دارند.

محققان پروژه باتری پروتونی وعده داده اند که در 5 تا 10 سال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آتی، این باتری ها می توانند با نمونه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های لیتیوم-یون فعلی رقابت کنند. باتری های لیتیوم-یونی فعلی از بسیاری از جهات عالی هستند، ولی در عین حال دو مشکل عمده دارند: منابع عنصر لیتیوم جهان بسیار محدود و در عین حال بسیار گران قیمت هستند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
دکتر جان اندروز (وسط) در کنار دکتر شاهین حیدری (سمت چپ) و محقق سعید سیف محمدی (راست)، از تیم محققان در حال آزمایش باتری پروتونی.

«جان اندروز» از محققان تیم توسعه دهنده باتری پروتونی در این مورد گفته: «باتری های مبتنی بر هیدروژن هم فناوری خوبی هستند ولی سایت های استخراج - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ویژه آنها محدود و هزینه آنها بسیار بالا است».

به عقیده اندروز، نیاز جهانی به انرژی در حال افزایش است و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باتری های پروتونی این قابلیت را دارند که مکمل یا حتی جایگزین باتری های لیتیومی باشند؛ باتری های مبتنی بر لیتیومی که گران قیمت هستند و مواد کمیابی در آنها به کار رفته.

او همچنین افزوده کربنی که در باتری های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پروتونی به کار می رود، به وفور در دسترس است و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در عین حال در مقایسه با آلیاژهای فلزی-هیدروژنی و نیز لیتیوم قیمت پایینی دارد. علاوه بر تمام این مزایا، نسبت به باتری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مبتنی بر لیتیوم نمونه ای سازگارتر با طبیعت به حساب می آیند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
در حال حاضر حداکثر ولتاژی که هر سلول باتری جدید تولید می کند، 1.2 ولت است.

در کنار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تمام این مزیت ها، یکی از مهمترین نکاتی که برای استفاده کنندگان از باتری اهمیت دارد نحوه کارایی آن است. نمونه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ای که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در حال حاضر توسعه داده شده، در یک فضای 5.5 سانتی متر مربعی می تواند مقدار انرژی یکسان با باتری ها لیتیومی با جرم مشابه را در خود ذخیره کند.

محققان قصد دارند در آینده روی بهبود کارایی این باتری ها و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - افزایش میزان تراکم انرژی آن به واسطه استفاده از لایه نازک در اندازه اتمی از مواد مبتنی بر کربن، از جمله گرافن کار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنند و به این ترتیب به ادعای اندروز توسعه باتری که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بتواند با نمونه های لیتیوم-یونی رقابت کند، قابل دستیابی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone