🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38531.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به شیائومی برلین با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ منتشر شد

اخیراً نتایج موبایل جدیدی به نام شیائومی برلین در دیتابیس موبایل‌های اندرویدی وبسایت گیک بنچ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این میان رده از یک چیپست جدید به نام اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده خواهد ...

اخیراً نتایج موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدیدی به نام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شیائومی برلین در دیتابیس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موبایل‌های اندرویدی وبسایت گیک بنچ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این میان رده از یک چیپست جدید به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نام اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت گیک بنچ، چیپست مذکور که پیش از این جایی مشاهده نشده، شش هسته‌ای خواهد بود اما Roland Quandt یکی از منابع آگاه این صنعت برخلاف سایت مذکور ادعا می‌کند اسنپدراگون ۶۳۲، چیپستی ۸ هسته‌ای خواهد بود. طبق این اطلاعات، هسته‌های پردازشی این چیپست به دو خوشه تقسیم شده و کلاک خوشه‌ی با مصرف انرژی بهینه‌اش روی ۱.۰۲ گیگاهرتز تنظیم شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

انتظار می‌رود که کوالکام در سال میلادی آتی، ۳ چیپست از سری ۶۰۰ خود عرضه کند اما تا به این لحظه‌ در میان گزارشات بدست آمده، نام مدل اسنپدراگون ۶۳۲ به چشم نخورده است. پیشتر شایعه شده بود که تلفن هوشمند ردمی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نوت ۵، از چیپستی با این نام استفاده می‌کند که غلط از آب درآمد و موبایل یاد شده از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ برخوردار بود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

موبایل شیائومی برلین از ۳ گیگابایت رم و اندروید ۷.۱.۲ بهره خواهد برد که به وسیله‌ی رابط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربری MIUI این شرکت تقویت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است. وجود این نسخه از سیستم عامل اندروید در موبایل ذکر شده نشان دهنده این مطلب است که دیوایس مذکور، تنها نمونه‌ای آزمایشی بوده است چرا که انتظار نمی‌رود شیائومی تلفن‌های هوشمندی به بازار ارائه کند که از اندروید نوقا بهره ببرند. کمپانی چینی یاد شده از جمله شرکت‌هایی است که بلافاصله از نسخه‌ی جدید سیستم عامل گوگل استفاده کرده و قرار است تمام محصولات سال ۲۰۱۸ اش از نسخه‌ی اندورید اوریو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهره گیرند.

شیائومی جدیداً همکاری خود را با کوالکام بیشتر کرده و در سال‌های اخیر چیپست‌های این شرکت را به مدل‌های مشابه مدیاتک ترجیح داده است. به همین دلیل است - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اکنون کمپانی نیمه رسانای تایوانی یکی از بزرگترین مشتریان خود را از دست - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone