🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38527.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک از آزمایش BFR در سال آتی خبر می دهد؛ راکتی دو برابر فالکون هوی

ایلان ماسک در ماه های گذشته از تلاش برای توسعه راکتی به نام BFR یا «راکت فالکون بزرگ» خبر داده بود که می تواند مسافران را با سرعتی سرسام آور از نقطه ای به نقطه دیگر ...

ایلان ماسک در ماه های گذشته از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تلاش برای توسعه راکتی به نام BFR یا «راکت فالکون بزرگ» خبر داده بود که می تواند مسافران را با سرعتی سرسام آور از نقطه ای به نقطه دیگر روی کره زمین جابجا کند، برای مثال به لطف این راکت سفر از شانگهای به نیویورک تنها 30 دقیقه طول خواهد کشید.

BFR ترکیبی از یک موشک چند بار مصرف و سفینه فضایی است که مثل فالکون 9 قابلیت استفاده مجدد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دارد و علاوه بر حمل و نقل مسافر در زمین، امکان اجرای ماموریت های بین سیاره ای را نیز خواهد داشت.

مدیرعامل اسپس اکس روز گذشته و طی فستیوال SXSW تاکید کرد که این راکت از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال آتی میلادی آمادگی اجرای پروازهای کوتاه مدت آزمایشی را خواهد داشت:

ما در حال توسعه نخستین فضاپیمای بین سیاره ای هستیم و احتمالا در شش ماه اول سال 2019 پروازهای کوتاه مدت آزمایشی را شروع خواهیم می کرد.

البته وی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای افزایش هیجان ماجرا تلاش کرد هدف خود از توسعه این فضاپیما را به نحوی نجات بشریت نشان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دهد:

در صورت وقوع یک - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جنگ جهانی یا فاجعه ای دیگر باید مطمئن شویم که افرادی برای حفظ نژاد انسان به ماه یا مریخ کوچ کنند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در چنین شرایطی در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مریخ به اقلام مختلف از آهن گرفته تا پیتزا نیاز خواهیم داشت.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
مقایسه BFR با راکت های دیگر

به گفته ماسک، بوستر این سیستم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ترکیبی از 37 موتور است که 31 دستگاه از آنها روی راکت و شش دستگاه نیز روی فضاپیما قرار داشته و قدرتی دو برابر راکت ساترن 5 را تولید خواهند کرد.

این راکت به لطف پیشرانه بسیار قدرتمند توانایی حمل 150 تن بار را دارد که 5 برابر ظرفیت فالکون هوی است. اگرچه هدف نهایی اسپیس اکس سفر به مریخ است اما BFR امکان تامین اقلام مورد نیاز ایستگاه فضایی و انتقال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فضانوردان به کره ماه را نیز خواهد داشت.

سفرهای بین سیاره ای حتی برای ناسا هم بلندپروازانه است و ارتفاع 106متری BFR که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تقریبا دو برابر فالکون هوی است فرایند توسعه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و آزمایش آن را دشواتر می سازد. علاوه بر این با توجه به سابقه نه چندان درخشان ماسک در برآورد خوش بینانه جدول زمانی پرتاب فالکون هوی و تاخیرهای مکرر در آن ممکن است پرتاب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های آزمایشی BFR به تاریخ دیگری موکول شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone