🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38532.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مروری بر تاریخچه موبایل های سری گلکسی اس سامسونگ [بخش دوم-آخر]

روز گذشته در دیجیاتو مطلبی با عنوان تاریخچه موبایل های سری گلکسی اس سامسونگ منتشر کردیم و تا به آنجا گفتیم که در سال 2014 سامسونگ گلکسی اس 5 را با بهبودهایی جزئی چیپست 2.4 ...

روز گذشته در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو مطلبی با عنوان تاریخچه موبایل های سری گلکسی اس سامسونگ منتشر کردیم و تا به آنجا گفتیم که در سال 2014 سامسونگ گلکسی اس 5 را با بهبودهایی جزئی چیپست 2.4 گیگاهرتزی، نمایشگر اندکی بزرگ تر 5.1 اینچی سوپر امولد و دوربین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اصلی 16مگاپیکسلی معرفی نمود.

در ادامه این مطلب قصد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داریم مروری داشته باشیم بر باقی اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ تا به امروز. با دیجیاتو همراه باشید.

گلکسی اس 6 و اس 6 اج

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر: 5.1 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1440 در 2560 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پیکسل

چیپست: اگزینوس 7420 به همراه 8 هسته با فرکانس های 2.1 و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 1.5 گیگاهرتز

باتری: 2550 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 6 و 2600 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 6 اج

دوربین اصلی: 16 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل

بعد از عرضه نه چندان موفق گلکسی اس 5 به بازار سامسونگ موبایل گلکسی اس 6 را معرفی کرد که می توان آن را بازگشتی واقعی برای سری اس دانست؛ موبایلی که مسیر را برای ورود کهکشانی های امروز سامسونگ هموار نمود.

گلکسی اس 6 سامسونگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیگر از زیر سایه آیفون بیرون آمده بود و به نمایشگری مبتکرانه با لبه های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خمیده مجهز بود (البته یکی از مدل ها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینگونه بود). نسخه استاندارد این محصول همراهی به نام گلکسی اس 6 اج داشت که هر دویشان به خاطر بهره مندی از پنل های QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی به لحاظ ظاهر و زیبایی جز بهترین ها بودند.

در زیر پوسته زیبای این دو موبایل نیز مجموعه ای از برترین امکانات سخت افزاری گرد هم آمده بود که از آن جمله می توان به اگزینوس 7420 با هشت هسته پردازشی (چهار هسته 2.1 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی) اشاره کرد که یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پردازشگر گرافیکی Mali-T760MP8 و 3 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

یکی از اشتباهات سامسونگ در زمان ساخت این محصولات حذف درگاه حافظه مایکرو اس دی بود که به باور بسیاری به تقلید از اپل انجام شده بود و در واقع شرکت کره ای پرچمداران جدید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود را با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حافظه های 32، 64 و 128 گیگابایتی در اختیار کاربرانش قرار داد.

گلکسی اس 6 در زمان عرضه به بازار، اندروید 5.0.2 لالی پاپ (آبنبات چوبی) را اجرا می کرد و اندکی بعد آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد. دستگاه مورد بحث همچنین از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K بهره می برد و برای گرفتن سلفی و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برقراری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده بود. انرژی مورد نیاز کلیه قطعاتی که به آنها اشاره کردیم نیز توسط یک باتری 2550 میلی آمپر ساعتی تامین می شد که با هر بار شارژ تا یک روز دوام می آورد.

این موبایل همانطور که در بالا خواندید به امکانات قابل توجهی مجهز شده بود با این حال اما این گلکسی اس 6 اج بود که با لبه های خمیده اش مورد توجه کاربران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قرار گرفت، نه نسخه استاندارد.

گلکسی اس 7 و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اس 7 اج

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر: 5.1 اینچی برای گلکسی اس 7 و 5.5 اینچی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای گلکسی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اس 7 اج، هر دو سوپر امولد و با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل

چیپست: اگزینوس 8890 به همراه 8 هسته با فرکانس های 2.3 و 1.6 گیگاهرتز

باتری: 3000 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 7 و 3600 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 7 اج

دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل

این دو کهکشانی بیشتر حکم نسخه های بهبود یافته برای نسل پیشین خود داشتند تا محصولاتی کاملا جدید و می توان گفت که تقریباً حس و ظاهری یکسان نسبت به آنها داشتند، با این حال اما در فوریه سال 2016 (حدوداً اواخر بهمن ماه) که گلکسی اس 7 وارد بازار شد با استقبال شدید کاربران روبرو گردید؛ موبایلی که بر مبنای امکانات بهبود یافته گلکسی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اس 6 توسعه یافته بود و اندکی زودتر از تمامی رقبایش روانه بازار شد.

مجددا این سری نیز در قالب دو مدل معرفی شد که نسخه بزرگ تر با نام گلکسی اس 7 اج ستاره مراسم رونمایی سامسونگ بود. هر دو موبایل سری اس 7 از نمایشگر با رزولوشن یکسان 1440 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در 2560 پیکسل و از نوع سوپر امولد بهره می بردند، در حالی که اس 7 نمایشگری تخت 5.1 اینچی و اس 7 اج نمایشگر با لبه های خمیده و 5.5 اینچی داشت.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

همچنین این بار لبه های خمیده تنها محدود به بخش جلویی نبود و قاب پشتی نیز از چپ و راست موبایل به کناره ها خم شده بود. در کنار بهبودهایی که در کیفیت نمایشگر این دو نسبت به نسل پیشین اعمال شده بود، این بار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوربین نیز تغییر کرده بود. حالا رزولوشن دوربین اصلی به 12 مگاپیکسل کاهش یافته بود. البته علی رغم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینکه روی کاغذ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از دید کاربران این مسئله یک پسرفت محسوب می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شد، ولی در عمل حقیقت چیز دیگری بود. این بار گشودگی دهانه لنز f1.7 در نظر گرفته شده بود.

همچنین از لنز با فاصله کانونی 26 میلی متر استفاده شده بود و در کنار آن دوربین به قابلیت های فوکوس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خودکار به واسطه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تشخیص فاز و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - لرزشگیر گیر اپتیکال مجهز شده بود. همه اینها موجب گشته بود که سری گلکسی اس 7 تصاویر بهتری، خصوصاً در نور ضعیف نسبت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به پیشینیان خود ثبت کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در بخش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سخت افزار نیز کهکشانی های جدید پیشرفت هایی را تجربه کرده بودند؛ چیپست به اگزینوس 8890 ارتقا پیدا کرده بود (البته مدل های عرضه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده در آمریکا با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 820 همراه شده بودند). پردازشگر گرافیکی در نظر گرفته شده نیز Mali-T880 MP12 بود و این بار 4 گیگابایت رم برای آنها را همراهی می کرد.

خوشبختانه درگاه مایکرو اس دی نیز دوباره به پرچمداران سامسونگ باز گشته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بود. سخت افزار سری گلکسی اس 7 با باتری های 3000 و 3600 میلی آمپر ساعتی برای اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 7 و اس 7 اج تغذیه می شدند و به لطف نسخه دوم قابلیت شارژ سریع، امکان شارژ باتری در زمان کوتاهی فراهم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می شد.

سامسونگ مقاومت موبایل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هایش در برابر آب و گرد و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - غبار را نیز فراموش نکرده بود و به این منظور آنها را با گواهینامه استاندارد IP68 همراه کرده بود و البته این محافظت بدون تعبیه درپوش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های ویژه برای پورت ها فراهم شده بود.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر: 5.8 اینچی برای گلکسی اس 8 و 6.2 اینچی برای گلکسی اس 8 پلاس، هر دو سوپر امولد و با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل

چیپست: اگزینوس 8895 به همراه 8 هسته با فرکانس های 2.3 و 1.7 گیگاهرتز

باتری: 3000 میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ساعتی برای گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 8 و 3500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 8 پلاس

دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 9 مگاپیکسل

به زمان حال خوش آمدید. با پنل های نمایشگر تخت سنتی خداحافظی کنید. سامسونگ در سری گلکسی اس 8، نمایشگرهای خمیده را به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هر دو موبایل پرچمدار سری اس آورد. این دو موبایل لرزه ای بر طراحی تلفن های هوشمند وارد کردند و برای اولین بار در موبایل های سامسونگ طراحی نمایشگرهای بی نهایت لبه به لبه را ارائه دادند.

در کهکشانی های جدید نسبت نمایشگر به بدنه بیش از هر موبایل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیگری که پیش از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن از سوی سامسونگ ارائه شده بود، افزایش یافته بود و این بار کلید هوم از پایین نمایشگر حذف شده بود. از سوی دیگر این بار نمایشگر کشیده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تر از قبل بود و حالا نسبتی 18.5 به 9 با رزولوشن 1440 در 2960 را ارائه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می داد. اندازه نمایشگر نیز 5.8 اینچی برای گلکسی اس 8 و 6.2 اینچی برای نسخه پلاس بود.

باز هم به لطف گواهینامه استاندارد IP68 مقاومت در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برابر آب و گرد و غبار فراهم شده بود. علی رغم تمام این تغییرات، ولی رزولوشن دوربین ها همچنان مشابه قبل باقی مانده بود؛ دوربین جلویی رزولوشنی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی رزولوشنی 9 مگاپیکسلی را ارائه می داد. البته رم نیز ثابت و همان 4 گیگابایت مشابه با نسل پیشین باقی مانده بود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

چیپست سری گلکسی اس 8 به اگزینوس 8895 به همراه 8 هسته پردازشی ارتقا یافته بود و پردازشگر گرافیکی در نظر گرفته شده نیز Mali-G71 MP20 بود. در حالی که درگاه مایکرو اس دی جای خود را در موبایل های جدید حفظ کرده بود، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ولی حافظه داخلی در گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 8 تنها به 64 گیگابایت محدود شده بود. البته نسخه پلاس در برخی مناطق با حافظه های داخلی 128 گیگابایت به همراه 6 گیگابایت رم نیز به بازار عرضه شد.

این بار به دنبال اتفاقات ناگواری که برای باتری موبایل های گلکسی نوت 7 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - افتاد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - منجر به انفجار آنها شد، ظرفیت باتری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ها چندان تغییری نکرد و سامسونگ گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن را با ظرفیت های 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت روانه بازار کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

البته کمپانی کره ای به همه اطمینان داد که فرایندهای آزمایش پیشرفته ای را در نظر گرفته که از حوادث مشابه برای موبایل های آتی خود جلوگیری کند و گذر زمان ثابت کرد که فرایندهای تست طراحی شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاملاً جواب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده است.

در کنار قابلیت های جدید حالا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را نیز به جدیدترین موبایل های سری گلکسی اس آورده بود که البته بیشتر قابلیت های آن در کشور ما به سادگی قابل استفاده نبود.

گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 9 و اس 9 پلاس

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر: 5.8 اینچی برای گلکسی اس 9 و 6.2 اینچی برای گلکسی اس 9 پلاس، هر دو سوپر امولد و با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل

چیپست: اگزینوس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 9810 به همراه 8 هسته با فرکانس های 2.7 و 1.8 گیگاهرتز

باتری: 3000 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 9 و 3500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 9 پلاس

دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل برای گلکسی اس 9 و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوگانه 12 و 12 مگاپیکسلی در نسخه پلاس

دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

گلکسی اس 8 در زمان معرفی خود از طراحی جدیدی بهره می بُرد؛ طراحی ای که در سری گلگسی اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 9 که در 6 اسفند ماه سال جاری معرفی شدند نیز ادامه پیدا کرده و البته با تغییراتی جزئی همراه شده. آخرین کهکشانی های سامسونگ باز هم اندازه نمایشگری مشابه با سری قبلی دارند؛ گلکسی اس 9 دارای نمایشگری 5.8 اینچی است و نسخه پلاس از نمایشگری 6.2 اینچی بهره می برد، در حالی که رزولوشن آنها نیز تغییر نکرده و همچنان  1440 در 2960 پیکسل است. البته کیفیت نمایشگرها نسبت به پیشینیان بهبودهایی داشته اند.

زاویه لبه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های خمیده نمایشگر این بار به گونه ای تغییر کرده که در دست گرفتن موبایل را بیش از مدل های قبلی راحت می کند و لمس سهوی کناره های نمایشگر نیز به میزان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قابل توجهی کاهش می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یابد. در کنار این تغییرات، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اما یکی از اصلی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترین تغییرات در دوربین اعمال شده. این بار سامسونگ دوربین دوگانه را به سری گلکسی اس آورده، ولی دوربینی که با نمونه های دوگانه ارائه شده در سایر رقبا تفاوت دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

حالا پرچمداران سامسونگ، اولین موبایل های جهان هستند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که امکان انتخاب گشودگی دهانه دیافراگم را بین دو عدد f1.5 و f2.4 به کاربران می دهند. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیافراگم باز (ضریب اف کم تر) امکان رسیدن نور بیشتری به حسگر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوربین را فراهم می کند و دیافراگم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بسته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - (ضریب اف بیشتر) به ثبت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عکس هایی واضح تر از مناظر منجر می شود. به این ترتیب کاربران می تواننند بسته به موقعیت مقدار ضریب اف را تغییر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهند و تصاویر بهتری خلق کنند.

همچنین سامسونگ مکان دوربین های گلکسی اس 9 پلاس را به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صورت عمودی طراحی کرده و حسگر اثر انگشت را به پایین آنها منتقل کرده. به این ترتیب بر خلاف حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 که برای بسیاری از کاربران دور از دسترس به نظر می رسید، حالا در گلکسی اس 9 پلاس این حسگر برای افراد با انگشت کوتاه تر نیز به راحتی در دسترس است و از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر بر خلاف گلکسی اس 8، لمس حسگر منجر به کثیف شدن سهوی لنز دوربین اصلی نمی شود.

در گلکسی اس 9 دوربین اصلی تکی تعبیه شده. در حالی که نسخه پلاس به لطف دوربین دوگانه می تواند تصاویری عریض یا تله فوتو را ثبت کند. قابلیت جالب دیگر  دو موبایل سری گلکسی اس 9 ضبط ویدیوهایی با نرخ بسیار بالای 960 فریم در ثانیه است که به ثبت ویدیوهای صحنه آهسته ختم می شود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

چیپست تعبیه شده در این دو موبایل نیز اگزینوس 9810 است که 4 گیگابایت رم در گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 9 و 6 گیگابایت در نسخه پلاس آن را همراهی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کند. پردازشگر گرافیکی به Mali-G72 MP18 ارتقا یافته و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باز هم درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای پرچمدارن اخیر در نظر گرفته شده است.

حافظه داخلی پایه در نظر گرفته شده برای موبایل های جدید 64 گیگابایت است، البته در برخی از بازارها نمونه های 128 و 256 گیگابایتی نیز عرضه می شوند. در نهایت باید گفت باتری گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 9 و گلکسی اس 9 پلاس به ترتیب 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند که دوام باتری تقریباً  مشابه با نسل پیشین را ارائه می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone