🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11934.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ورود شرکت‌های چینی به دنیای چیپ: اوپو روی پردازنده سیگنال تصویر اختصاصی کار می‌کند

اوپو با هدف بهبود کیفیت تصویربرداری دوربین گوشی‌های هوشمند خود روی توسعه پردازنده سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی M1 کار می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ نام تجاری «اوپو M1» را ثبت کرد و به فاصله ...

اوپو با هدف بهبود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - کیفیت تصویربرداری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - دوربین گوشی‌های هوشمند خود روی توسعه پردازنده سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی M1 کار می‌کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۹ نام تجاری «اوپو M1» را ثبت کرد و به فاصله کوتاهی مهندسانی از مدیاتک و Spreadtrum را نیز استخدام کرد. سال گذشته نیز روند استخدام متخصصان ادامه پیدا کرد و تعدادی از مهندسان کوالکام، های سیلیکون و مجددا مدیاتک همکاری خود را با اوپو آغاز کردند. در نتیجه به نظر می‌رسید این شرکت قصد دارد چیپست اختصاصی برای گوشی‌های موبایل خود طراحی کند.

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند اوپو روی تراشه اختصاصی M1 کار می‌کند که در واقع پردازنده سیگنال تصویر (ISP) - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - است. پردازنده‌های ISP داده‌های خام را از حسگر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - دوربین دریافت کرده و با کمک پردازش‌های نرم افزاری، آن را به صورت عکس یا فیلم ارائه می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی

در واقع پردازنده سیگنال تصویر وظایف مختلفی از جمله تنظیم رنگ، بهبود شفافیت و حتی کارهای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - پیچیده‌تری مانند ترکیب فریم‌ها را انجام می‌دهند. هرچه پردازش انجام شده توسط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - این چیپ‌ها قوی‌تر باشد، کیفیت تصویر نهایی بهتر می‌شود.

شرکت‌های دیگری نیز روی توسعه چنین پردازنده‌هایی کار کرده‌اند. گوگل ISP اختصاصی خود را روی گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - پیاده سازی کرده بود که در حال حاضر این فناوری روی چیپست‌های اسنپدراکون موجود است. اوپو نیز همین روار را تاکنون در پیش گرفته بود ولی اکنون قصد دارد با هدف بهبود کیفیت تصویربرداری در دوربین‌های موبایل، پردازشگر سیگنال تصویر مجزایی را توسعه بدهد و دیگر فقط به پردازشگر تصویر روی تراشه اتکا کند.

پردازنده ISP اولین محصول تیم کاری پروژه ماریانا (Mariana) است که در آن مهندسانی از اوپو، وان پلاس و ریلمی فعالیت می‌کنند. در نتیجه این احتمال وجود دارد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - که پردازنده اختصاصی توسعه یافته در ادامه برای گوشی‌های هوشمند وان پلاس و ریلمی نیز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - تلاش اوپو برای توسعه چنینی پردازنده‌ای بدین معنی نیست که این شرکت قصد دارد توسعه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر دلیجان استان مرکزی - چیپست اختصاصی اوپو را کنار بگذارد. گفته می‌شود اوپو و شیائومی روی توسعه چیپست 5G کار می‌کنند که قرار است سال جاری میلادی وارد بازار شود. در حال حاضر شیائومی از پردازنده سیگنال تصویر اختصاصی با نام Surge C1 رونمایی کرده و از آن برای گوشی تاشو می میکس فولد نیز استفاده کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone