🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17590.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

«گروه Ant» با جذب سرمایه ۳۵ میلیارد دلاری رکورد عرضه اولیه سهام را می‌شکند

«گروه Ant» که یکی از کمپانی‌های میلیاردر معروف «جک ما» محسوب می‌شود، به دنبال جذب سرمایه ۳۵ میلیارد دلاری از عرضه اولیه سهام (IPO) است که آن را بالاتر از «آرامکو» عربستان سعودی قرار می‌دهد. ...

«گروه Ant» که یکی از کمپانی‌های میلیاردر معروف «جک ما» محسوب می‌شود، به دنبال جذب سرمایه ۳۵ میلیارد دلاری از عرضه اولیه سهام (IPO) است که آن را بالاتر از «آرامکو» عربستان سعودی قرار می‌دهد.

Ant بازوی فین‌تک «علی بابا» بوده که اخیرا ارزش آن به ۲۵۰ میلیارد دلار رسیده که ۲۵ میلیارد دلار از تخمین قبلی بیشتر است. این کمپانی پرداخت موبایلی که در بورس شانگهای و هنگ کنگ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - ثبت شده، می‌تواند تبدیل به بزرگترین عرضه اولیه سهام در تاریخ شود و رکورد شرکت نفتی آرامکو را بشکند.

پس از اینکه رگولاتورها تراکنش‌های Ant با علی بابا و دلایل آن برای عرضه عمومی سهام را مورد بررسی قرار دادند، این کمپانی هفته گذشته موفق به کسب تاییدیه برای ثبت در بازار بورس شانگهای شد. این شرکت که مقر آن در «هانگژو» قرار دارد، منتظر جلسه دادرسی سازمان بورس هنگ کنگ در روز پنجشنبه است. انتظار می‌رود عرضه اولیه سهام آن ماه آینده میلادی صورت بگیرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان

گروه Ant در سال ۲۰۱۴ برای اجرای «علی پی» به عنوان یک سرویس پرداخت دیجیتال شکل گرفت که نزدیک به ۱ میلیارد کاربر در چین از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - آن استفاده می‌کنند و عمده درآمد آن مربوط به وام‌های سریعی می‌شود که به مصرف‌کنندگان می‌دهد.

درآمد این کمپانی در نیمه اول سال جاری میلادی برابر با ۱۰.۵ میلیارد دلار بود که از این میزان، ۳.۱ میلیارد دلار آن سود خالص بود. مدیرعامل این شرکت به نام «اریک جینگ» در سال ۲۰۱۷ علت استفاده از یک حشره کوچک یعنی مورچه برای نامگذاری این کمپانی را ارائه سرویس به افراد کوچک عنوان کرده بود.

در حال حاضر علی پی دارای ۷۱۱ میلیون کاربر فعال روزانه است که اکثر آن‌ها در چین قرار دارند و برای خرید همه چیز از قهوه گرفته تا دستگاه‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. پرداخت‌های صورت گرفته توسط این سرویس در مدت زمان ۱۲ ماه برابر ۱۷ تریلیون دلار بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone