🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31606.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سازندگان اکشن لانچر از اپلیکیشن جدید ActionDash رونمایی کردند

گوگل همزمان با انتشار اندروید پای، از اپلیکیشن جدیدی به نام Digital Wellbeing برای این نسخه از سیستم عامل رونمایی کرد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت سافت لانچ عرضه شده، اما هنوز طیف ...

گوگل همزمان با انتشار اندروید پای، از اپلیکیشن جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - به نام Digital Wellbeing برای این نسخه از سیستم عامل رونمایی کرد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - اپلیکیشن در حال حاضر به صورت سافت لانچ عرضه شده، اما هنوز طیف - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - وسیعی از دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند.

اگر دوست ندارید برای Digital Wellbeing منتظر بمانید، خوشبختانه توسعه‌دهندگان اندروید اخیرا نمونه مشابهی از این اپلیکیشن را توسعه داده‌اند که با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد. ActionDash نام این اپلیکیشن جدید بوده و محصول همان تیم برنامه‌نویسی است که اکشن لانچر را برایتان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - به ارمغان آورده‌اند.

درست مثل Digital Wellbeing، اپلیکیشن ActionDash هم به شما اجازه می‌دهد که میزان استفاده‌تان از گوشی را پایش کنید. با این وجود امکاناتی دارد که در اپلیکیشن پیش‌فرض اندروید پای هم آن‌ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - مشاهده نخواهید کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان

ActionDash می‌تواند به طور روزانه، خلاصه‌ای از میزان استفاده‌تان از گوشی را به نمایش درآورد. همچنین امکان تهیه نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - پشتیبان از این داده‌ها را هم فراهم می‌کند و هنگام استفاده در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - شب، می‌تواند وارد حالت تاریک شود. پس از نصب اپلیکیشن، باید از طریق تنظیمات Usage Access دسترسی‌های لازم را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - آن بدهید تا کار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - پایش داده‌ها را آغاز کند.

تفاوت محصول جدید سازندگان اکشن لانچر با Digital Wellbeing در این است که دیتای شما، درون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - گوشی باقی می‌ماند مگر اینکه تصمیم بگیرید که از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین قادر به گرفتن گزارش خروجی از میزان استفاده‌تان نیز خواهید بود.

با ورود به منوی ActionDash، می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد استفاده و زمانی که پایشان گذاشته‌اید را مشاهده کنید و حتی بدانید که در طول هفته گذشته چند بار قفل صفحه را باز و بسته کرده‌اید. تمامی این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که بدانید چطور از گوشی‌تان استفاده می‌کنید، و اگر استفاده‌تان افراطی است با تکیه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - آن‌ها می‌توانید برای کاهش کار با گوشی برنامه‌ریزی کنید.تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان

هر چند که ActionDash امکان مسدود کردن اپ‌ها را به شما نمی‌دهد، اما قادرید هر زمان که بخواهید وارد حالت تاریک شده و به طور روزانه برای شروع استفاده از گوشی زمان تعیین کنید. اپلیکیشن از همین امروز در پلی استور منتشر شده که می‌توانید آن را دانلود کنید. البته توجه داشته باشید که نسخه رایگان حاوی تبلیغات است که در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - به حالت تاریک، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - پشتیبان‌گیری از داده‌ها و گسترش بازه زمانی پایش داده‌ها نمی‌توانید دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این قابلیت‌ها باید نسخه کامل اپلیکیشن را خریداری کنید که 6.99 دلار قیمت دارد و با اکشن لانچر نیز تعامل کاملی برقرار می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قوچان استان خراسان

ActionDash

سازنده: Action Launcher قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone