🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31600.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این ربات بعد از زمین خوردن خودش را سریع به حالت عادی برمی‌گرداند [تماشا کنید]

محققان به یک ربات یکی از سخت‌ترین کارهایی که یک موجود چهارپا می‌تواند انجام دهد را یاد داده‌اند؛ برگشت به حالت عادی بعد از زمین خوردن! برای انجام این‌کار، محققان از یک شبکه عصبی در ...

محققان به یک ربات یکی از سخت‌ترین کارهایی که یک موجود چهارپا می‌تواند انجام دهد را یاد داده‌اند؛ برگشت به حالت عادی بعد از زمین خوردن!

برای انجام این‌کار، محققان از یک شبکه عصبی در محیطی کامپیوتری برای انتقال آموزش ها استفاده کرده‌اند. بعد از این‌کار آن‌ها ربات ذکر شده را با زدن لگد به او آزمایش کردند و این آزمایش به طرز جالبی کار کرد و ربات به راحتی به حالت عادی برگشت. استفاده از این شبکه عصبی باعث شده تا ربات وظیفه‌اش را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان - ۲۵ برابر سریع‌تر و با انعطاف بیشتر انجام دهد. لازم به ذکر است که استفاده از روش ذکر شده باعث شده تا ربات قادر به انطباق با هر محیط خاصی باشد.

این ربات حیوانی شکل که توسط محققان موسسه فدرال سوئیس در شهر زوریخ توسعه یافته است،‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان - بیشتر از ۶۰ سانتی‌ متر طول داشته، دارای ۱۲ مفصل جداگانه بوده و با برق کار می‌کند.

محققان می‌گویند که آن‌ها به استفاده از شبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان - سازی کامپیوتری ادامه خواهند داد زیرا هزینه اینکار بسیار کمتر از آزمایش‌های فیزیکی است. همچنین به گفته این گروه، سیستم آموزشی دیجیتال نزدیک به هزار برابر سریع‌تر از آنچه در دنیای واقعی شاهد آن هستیم کار می‌کند. جالب است بدانید تمام این آموزش‌ها با استفاده از یک پی سی معمولی انجام شده است.

بعد از استفاده از روش ذکر شده، سرعت این ربات‌ها هم ۲۰ درصد افزایش یافته و به ۱.۵ متر بر ثانیه رسیده است. مهم‌تر از همه این موارد‌، ربات یاد گرفته تا زمانی که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، مبارزه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان - کرده و سریعا به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خرمدره استان زنجان - حالت عادی برگردد.

در نهایت به نظر می‌رسد که ربات‌های پا دار در آینده با استفاده چنین آموزش‌های می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را روی زندگی انسان‌ها گذشته و حتی آن‌ها نجات دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone