🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31605.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی وسترن دیجیتال از حافظه SSD مجهز به هیت‌سینک

وسترن دیجیتال از حافظه ذخیره سازی Black SN750 رونمایی کرده که در کنار سرعت انتقال بالا و مصرف انرژی بهینه به یک هیت سینک نیز مجهز شده است. درایو سالید استیت Black SN750 با تمرکز بر ...

وسترن دیجیتال از حافظه ذخیره سازی Black SN750 رونمایی کرده که در کنار سرعت انتقال بالا و مصرف انرژی بهینه به یک هیت سینک نیز مجهز شده است.

درایو سالید استیت Black SN750 با تمرکز بر پی سی های گیمینگ طراحی شده و از ظرفیت ۲ ترابایتی روی فرم فاکتور M.2 یک طرفه برخوردار است. این درایو در دو نسخه با و بدون هیت سینک عرضه خواهد شد و ابتدا مدل معمولی به دست کاربران می رسد.

در حافظه‌های NVMe SSD معمولی برای حفظ دمای عملیاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - در محدوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - قابل قبول از کارایی کاسته می شود. وسترن دیجیتال برای حل این مشکل در سیستم های نیازمند کارایی بالا مثل پی‌سی های گیمینگ با کمپانی فعال در حوزه فناوری های سرمایشی EKWB وارد همکاری شده است.تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان

حاصل این همکاری تعبیه هیت سینک در درایو Black SN750 است که با حافظه بین ۵۰۰ گیگ تا ۲ ترابایت عرضه خواهد شد. دیگر ویژگی های فنی این درایو که بهار سال آتی از راه می رسد عبارتند از:

  • سرعت خواندن: تا ۳۴۷۰ مگابایت در ثانیه برای مدل های ۵۰۰ و ۱۰۲۴ گیگابایتی
  • سرعت نوشتن: تا ۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - هزار مگابایت در ثانیه برای مدل ۱۰۲۴ گیگابایتی
  • تعداد عملیات‌ های ورودی و خروجی تصادفی داده در ثانیه: ۵۱۵ هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر قروه استان کردستان - خوانش تصادفی، ۵۶۰ هزار نگارش تصادفی برای مدل ۱۰۲۴ گیگابایتی

البته مقادیر بالا در شرایط آزمایشگاهی و طبیعتا در کنار بهترین ابزارها به دست آمده اند اما در سیستم های مختلف و با توجه به دیگر سخت افزارها تغییر خواهد کرد.

نسخه ۲ ترابایتی Black SN750 که از هیت سینک بی بهره است طی ماه آینده و با قیمت ۵۰۰ دلاری از راه خواه رسید. کمترین قیمت نیز به نسخه ۲۵۰ گیگابایتی با ۸۰ دلار تعلق دارد که کماکان سرعت و کارایی بالایی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone