🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31612.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کلاهبردار اینستاگرامی عکاسان حرفه ای را راهی جاکارتای اندونزی کرد

کلاهبرداری جدیدی در جامعه افراد تاثیرگذار و عکاسان اینستاگرام در گردش است و تا به امروز خسارات قابل توجهی را متوجه این گروه از کاربران شبکه اجتماعی مورد بحث کرده. این کلاهبردار اینستاگرامی که ادعا می ...

کلاهبرداری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - جدیدی در جامعه افراد تاثیرگذار و عکاسان اینستاگرام در گردش است و تا به امروز خسارات قابل توجهی را متوجه این گروه از کاربران شبکه اجتماعی مورد بحث کرده. این کلاهبردار اینستاگرامی که ادعا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - می کرده وندی دنگ مرداک همسر سابق غول رسانه ای، مرداک، بوده به لطف نقشه دقیق خود توانسته صدها شخصیت مطرح اینستاگرامی را به دام بیاندازد و هزاران دلار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - آنها را سرکیسه کند.

ماجرا از این قرار است که وندی ساختگی از طریق ایمیل (با دامنه dengmurdoch.com) با طعمه های خود که غالبا عکاس بوده اند تماس گرفته و مدعی شده که به شدت تحت تاثیر آثار آنها قرار گرفته و اطلاعات در این رابطه را هم از طریق یکی از افراد مشهور صنعت عکاسی به دست آورده است.

بنابر گفته های دو عکاسی که در این دام گرفتار شدند وندی اطلاعات آنها را از فردی به نام پیلا گُزمن گرفته که سردبیر نشریه Conde Nast Traveler است. وندی در ادامه از عکاسان پرسیده که آیا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - علاقمند به عکاسی از وی در جاکارتای اندونزی هستند یا خیر و در ادامه حتی به صورت تلفنی جزئیات مربوط به پروژه عکاسی مربوط به المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ را با آنها در میان گذاشته.

یکی از این قربانیان این کلاهبردار اینستاگرامی که کارلی رود نام دارد در این باره می گوید:

در یکی از تماس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - های تلفنی وندی من را پشت خط نگه داشت و وانمود کرد که با پرستار دخترانش در مورد پروژه آموزشی آنها صحبت می کند. حرف های او با پرستار خیلی واقعی به نظر می رسید.

در ادامه وندی و دستیار فرضی او به نام آئرون گرش که در نیویورک حضور داشت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - از عکاسان می خواهند که بلیط پروازشان به جاکارتار را تهیه کنند اما قول می دهند که هزینه های بلیط را بعد از اتمام پروژه پرداخت نمایند. پس از این مرحله یک قرارداد جعلی اما دقیق برای رود فرستاده می شود و عکاس ها عازم جاکارتا می شوند و درست از همین نقطه دردسرهایشان شروع می شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس

به محض اینکه رود وارد جاکارتا می شود گرش به او - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - می گوید که برای تسریع فرایند دریافت مجوز عکاسی باید ۱۴۰۰ دلار را پرداخت نماید و باز هم وعده می دهد که پول را به او برگرداند. البته در کنار این رقم مبلغی هم بابت ترابری از وی دریافت می شود. خانم رود در این مرحله به وی مشکوک می شود - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - اما همچنان ادامه می دهد.

به نظرم رقم خیلی بالا می آمد اما می دانستم که مجوز باید فورا صادر شود و پیشتر درگیر فرایند دریافت مجوز عکاسی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - شده بودم.

جالب است بدانید افراد دیگری به نام های هنر وو و زورنیستا شاهانسکا نیز که وبلاگی به نام This Life of Travel دارند قربانی این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - نقشه شده بودند.

در ادامه راننده ای به سراغ عکاس ها آمده و به آنها کمک کرده که پولشان را به روپیه اندونزی تبدیل کنند. از آنها خواسته می شود پول را به راننده تحویل دهند. در مورد خانم رود، راننده مسیری طولانی از هتل را به طی می کند و در نهایت مقابل یک پمپ بنزین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - توقف می کند تا باد لاستیک هایش را بررسی کند. در همین موقع پول ها را به فردی که در ماشین عقبی بوده تحویل می دهد و بدون آنکه باد لاستیک ها را چک کند مجددا سوار خودرو می شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس

عکاس تلاش کرده با راننده صحبت کند و علت اینکار را از وی بپرسد اما از آنجا که راننده مهارت کافی در زبان انگلیسی را نداشته چیزی دستگیرش نشده. در ادامه رود به هتل باز  می گردد و تا چند روز بعد از این ماجرا وندی ساختگی مرتبا تاریخ عکاسی را به تعویق می اندازد و از او بابت دریافت مجوزها مبالغ بیشتری را طلب می کند.

وو و شاهانسکا نیز با درخواستی مشابه عازم معبدی چینی در جاکارتا می شوند و ناگهان با عکاسی آلمانی برخورد می کنند که ظاهرا به درخواست وندی به آن معبد آمده. آنها در انتها متوجه نقشه کلاهبرداری می شوند و نهادهای مربوطه را در جریان این اتفاق می گذارند.

اشاره کنیم که طبق اعلام پلیس اندونزی تاکنون ده ها عکاس و گریمور و تهیه کننده مشهور هالیوودی قربانی این نقشه شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - اند و بررسی ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - دستگیری عاملان همچنان ادامه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ جسارتا تعمیرچی دور و بر گلزار شهدا نی ریز سرویس میده؟
پاسخ: بله در گلزار شهدا شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone