🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31595.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه درباره گوشی تاشو سامسونگ می دانیم

گوشی تاشو سامسونگ بزودی رونمایی می شود و آنطور که خبر رسیده وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین موسوم به CMIIT آن را تایید کرده است. بنابراین اگر شایعات قبلی درست از آب در بیایند ...

گوشی تاشو سامسونگ بزودی رونمایی می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - شود و آنطور که خبر رسیده وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین موسوم به CMIIT آن را تایید کرده است. بنابراین اگر شایعات قبلی درست از آب در بیایند میتوان انتظار داشت که محصول فوق در جریان رویداد دوم اسفند سامسونگ یا MWC 2019 رونمایی شود.

شرکت کره ای پیشتر تایید کرده بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - سری گلسی اس ۱۰ آن در تاریخ دوم اسفندماه و در جریان کنفرانس خبری اختصاصی آن معرفی می شود و همزمان خاطرنشان کرد که گوشی تاشو آن نیز احتمالا در این کنفرانس - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - به تماشا گذاشته می شود. البته سامسونگ مستقیما این مساله را تایید نکرد اما بیلبوردهایی که پیشتر در رابطه با کنفرانس Fold خود در پاریس نصب کرده این نوید را به ما میدهند.

مشخصات گوشی تاشو سامسونگ

سامسونگ گوشی تاشو خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سال قبل به نمایش گذاشت منتها در آن زمان گوشی درون یک قاب حجیم قرار داشت و نمی شد بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - آن را به خوبی مشاهده کرد. با در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - نظر داشتن آنچه گفته شد امکان مشاهده جزئیات این موبایل برای حاضران در سالن فراهم نبود و صرفا میتوانستیم ببینیم که دستگاه نمایشگر ثانویه کوچکی در بخش پشتی بدنه اش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد که با تا شدن دستگاه نیز فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - می گردد. روشن بود که دستگاه سیستم عاملی ندارد و سامسونگ احتمالا در این مدت سخت مشغول بهینیه سازی نرم افزار آن بوده.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان

طبق پیش بینی ها این گوشی  به نمایشگر ۷.۳ اینچی Infinity - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - Flex مجهز خواهد بود (درحالت باز شده) و نمایشگر ثانویه آن نیز ابعادی برابر با ۴.۶ اینچ دارد. حافظه داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - در نظر گرفته شده برای این موبایل نیز برابر با ۵۱۲ گیگابایت است و یک باتری بزرگ نیز تامین انرژی مورد نیازش را بر عهده دارد. توان پردازشی گوشی تاشو سامسونگ از طریق اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می گردد و احتمالا نسخه دیگری از آن با اگزینوس ۹۸۲۰ در دست تهیه است.

قیمت گوشی تاشو سامسونگ

براساس پیش بینی های قبلی این گوشی برچسب قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت اما آنطور که یکی از مدیران سامسونگ (نامی از وی فاش نشده) به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - یکی از نشریات کره ای گفته گوشی تاشو این شرکت با قیمتی دو برابر موبایل های پریمیم روانه بازار می شود و در نتیجه باید مورد مصرف قوی داشته باشد.

در اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که منظور از گوشی های پریمیم محصولاتی نظیر گلکسی نوت ۹، آیفون XS و دیگر موبایل های همرده با آنهاست. منظور از مورد مصرف قوی نیز میتواند شکل نهایی دستگاه و بالاخص نمایشگر باشد که امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - اجرای همزمان سه اپلیکیشن را برای کاربر فراهم می کند ضمن آنکه امکان تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - آن به تبلت و استفاده از دستگاه برای سرگرمی نیز برای کاربر فراهم خواهد بود.

نام گوشی تاشو سامسونگ

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید گوشی جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-F9000 تاییدیه سازمان فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اصفهان استان اصفهان - اطلاعات چین را دریافت کرده که میتوان با اطمینان آن را همان گلکسی فولد خواند. البته اینکه در نهایت این گوشی چه اسمی دارد هنوز مشخص نیست اما سامسونگ پیشتر علامت تجاری گلکسی فولد را رسما ثبت کرده و پیشتر نیز بسیاری از نام گلکسی اف برای اشاره به آن استفاده کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone