🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34596.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

همه آنچه باید در مورد کدهای QR و عملکردشان بدانیم

یکی از فناوری هایی که در سال های گذشته و پس از گسترش استفاده از گوشی های هوشمند کاربرد زیادی پیدا کرده کد QR است که اطلاعاتی از قبیل آدرس سایت، شماره تماس، آدرس، کارت ...

یکی از فناوری هایی که در سال های گذشته و پس از گسترش استفاده از گوشی های هوشمند کاربرد زیادی پیدا کرده کد QR است که اطلاعاتی از قبیل آدرس سایت، شماره تماس، آدرس، کارت ویزیت و داده هایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگری را می توان از طریق آن منتقل کرد.

بسیاری از بارکدهایی که روزانه با آنها برخورد داریم تک بعدی هستند اما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - کدهای QR به لطف دو بعدی بودن مزایایی از قبیل اسکن از جهات مختلف و ظرفیت ذخیره هزاران کاراکتر الفبایی دارند. علاوه بر این برخلاف - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - NFC به سخت افزار یا اجزای الکترونیکی وابسته نیستند.

از سوی دیگر در صورت پیکربندی با سطح مطلوبی از تصحیح خطا، این کدها حتی در صورت مخدوش شدن هم کارایی خود را از دست نمی دهند.با این حال بسیاری از افراد ناآشنا با این فناوری تصور می کنند که این کد ابزاری تبلیغاتی بوده و کارایی مشخصی برای آنها ندارد.

در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ادامه به بررسی مختصر تاریخچه، مزایا، معایب، کاربردها و روش های تولید کد QR پرداخته ایم.

تاریخچه کد QR

کد QR در سال ۱۹۹۴ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - و توسط یکی از زیر مجموعه های تویوتا به نام «دنس ویو» طراحی شد. هدف این کمپانی ایجاد روشی برای پیگیری سریع خودروها و قطعات در فرایند تولید بود اما این کدها امروزه در موارد مختلفی از ورود به سایت و شبکه های وای فای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گرفته تا به اشتراک گذاری اطلاعات، پرداخت از طریق موبایل و ذخیره داده ها مورد استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - می گیرند.تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجانکد QR که مخفف «کد پاسخ سریع» است در سال ۲۰۰۰ به یک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - استاندارد بین المللی تبدیل شد و دو سال بعد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ژاپنی ها به استفاده گسترده از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن روی آورند. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - اگرچه مالکیت پتنت های این کد هنوز در اختیار دنس ویو قرار دارد اما استفاده از آن به شرط پایبندی به قوانین مالکیت معنوی بر اساس استاندارد های JIS و ISO برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - همه افراد رایگان است.

کار کردن با کد QR هم مثل دیگر بارکدها بسیار ساده است و کافی است با دستگاهی مجهز به حسگر تصویر مثل موبایل آن را اسکن کنید تا اپ درون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی پس از تبدیل کد به اعداد باینری، اطلاعات مورد نظر را نمایش داده یا دستورالعمل هایی از قبیل باز کردن یک وب سایت را انجام دهد.

مزیت دو بعدی بودن کد QR مزایای بسیاری به همراه دارد، برای مثال می توان به اسکن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - از جهات مختلف و ظرفیت ذخیره هزاران کاراکتر الفبایی اشاره کرد در حالی که این میزان برای بارکدهای معمولی به چندین کاراکتر محدود می شود.

برنامه های بیشماری برای خوانش کد QR توسعه پیدا کرده و برخی اپلیکیشن های محبوب نیز شروع به استفاده از این کدها برای کاربردهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - خاص کرده اند. برای مثال در سال ۲۰۱۶ اسنپ چت و iMessage برای اضافه کردن مخاطبین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید این کدها را معرفی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - کردند. واتس اپ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - هم برای دسترسی سریع به نسخه دسکتاپ اپلیکیشن چت به استفاده از کد QR روی آورد. اندروید نیز اخیرا قابلیت مشابهی را برای ارسال پیامک و MMS روی پی سی معرفی کرده است.

ساختار و نسخه های مختلف کد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - QR

این فناوری شامل آرایه ای از مربع ها است که سه مورد بزرگتر برای تراز موقعیت سنسور مورد استفاده قرار گرفته و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - بقیه سلول ها حاوی اطلاعاتی در مورد نسخه، فرمت، داده های اصلی و کد تصحیح خطا هستند. اگرچه کدهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - تصحیح خطا باعث حفاظت از تصویر در برابر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - مخدوش شدن می شوند اما هرچه میزان تصحیح خطای یک کد QR بالاتر باشد، حافظه کمتری برای ذخیره داده ها می ماند.

نسخه اولیه سیستم بارکد دو بعدی شامل ۲۱ در ۲۱ ماژول با قابلیت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - نگهداری ۴ کاراکتر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - بود اما نسخه های کنونی آن دربردارنده ۱۷۷ در ۱۷۷ ماژول هستند که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - امکان ذخیره ۱۲۶۴ کاراکتر اسکی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا ۷۰۸۹ عدد را به کاربر می دهند.تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجانبرای رمزنگاری داده ها در این سیستم می توان از ترکیب های مختلفی بهره برد و حتی امکان استفاده از چندین ترکیب در یک کد QR وجود دارد:

  • عددی (۱۰ بیت به ازای هر سه رقم)
  • حروف و ارقام (۱۱ بیت به ازای دو کاراکتر، عدم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - امکان ثبت حروف کوچک)
  • بایت (۸ بیت به ازای هر کاراکتر)
  • کانجی (۱۳ بیت به ازای هر کاراکتر)
  • برخی حالت های کم کاربردتر مثل FNC1 و ECI

در کنار استانداردهای مختلف برای کدهای QR معمول، در سال های اخیر نسخه های جدیدی نیز توسعه پیدا کرده که شامل موارد زیر است:

  • MicroQR :شامل ۱۱ در ۱۱ مربع با ظرفیت حداکثر ۳۵ کاراکتر
  • کد iQR: ظرفیت ذخیره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۸۰ درصد داده بیشتر با حجم مشابه کد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - معمولی
  • FrameQR: امکان ایجاد تصویر در کد
  • SQRC: ذخیره داده های خصوصی در کنار اطلاعات عمومی که مورد اول را تنها با اسکنرهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - خاص می توان بازخوانی کرد
کاربردهای کد QR

فارغ از کاربردهای صنعتی این کدها برای بنگاه های بزرگ کسب و کار که شرح کامل آن نیازمند یک مقاله جداگانه است در این بخش به کاربردهای آن برای کاربران معمولی می پردازیم.

با طراحی کد اختصاصی از اطلاعات تماس یا آدرس و چاپ آن روی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - دسته کلید یا زنجیر می توانید از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گم شدن سالمندان، کودکان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - و حتی حیوانات خانگی جلوگیری کنید چرا که امروزه اغلب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - افراد دارای موبایل هوشمند هستند و با اسکن کد در کسری از ثانیه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا می کنند.

استفاده از کدهای مذکور روی کارت ویزیت نه تنها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - به جنبه های زیباشناسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - و مدرن بودن کارت شما می افزاید بلکه یک راه دسترسی ساده و سریع به سایت، ایمیل یا آدرس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - را در اختیار طرف مقابل قرار می دهد.

در انگلستان نیز برنامه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ای با عنوان Greater Change پیاده سازی شده که از طریق طراحی بارکد برای افراد متکدی امکان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - پرداخت کمک به آنها از طریق اسکن این کدها را فراهم می کند. تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان

ایجاد کد QR اختصاصی

کاربران اندروید با استفاده از اپلیکیشن QR Code Generator به راحتی امکان تولید کد اختصاصی خود را دارند. برای شروع - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - کار با این اپ، کافیست پس از کلیک روی گزینه Text از میان دسته های موجود، نوع QR کد مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن را در صفحه بعد وارد کنید. در نهایت با کلیک روی  Generate کد مورد نظرتان ساخته می شود.

اپ مذکور امکان ذخیره یا به اشتراک گذاری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. اپلیکیشن QR Reader نیز به همین منظور برای کاربران iOS طراحی شده است.

در کنار اپ های موبایل، وب سایت های بسیاری نیز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای ایجاد این دسته از کدها در دسترس قرار دارند. در اغلب موارد با وارد کردن اطلاعات مورد نظر در فیلدهای مشخص می توانید کد تولید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده را در قالب تصاویر JPG یا PNG ذخیره کنید. در صورتی که مایل به طراحی کد QR خودتان از ابتدا هستید اپ Thonky خوداموز کاملی را در اختیارتان قرار می دهد.تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان

از میان وب سایت های موجود QRStuff.com قابلیت های بسیاری نظیر ایجاد لینک به فروشگاه های اپ، شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین، لینک به پوشه های دراپ باکس، موقعیت جغرافیایی در گوگل مپ و حتی اطلاعات ورود به شبکه بی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - سیم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

سایت Creator.com نیز کاربردهای مشابهی دارد با این تفاوت که اجازه آپلود تصویر به عنوان پس زمینه کد را به کاربر می دهد. هرچه این تصویر ابتدایی و ساده تر باشد، خوانش کد با دقت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - بالاتری صورت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهد گرفت.

معایب کد QR

اگرچه اغلب موارد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر صایین قلعه استان زنجان - استفاده از این کدها شامل موارد ایمن و مفید است اما هکرها امکان سوءاستفاده از این قابلیت برای هدایت کاربر به سایت های فیشینگ یا آدرس های حاوی بدافزار را نیز دارند.

نصب یک بدافزار روی گوشی عواقبی از نمایش تبلیغ و جاسوسی از طریق دوربین و اسپیکر گرفته تا استفاده از منبع سخت افزاری و حتی آسیب فیزیکی به کاربر را در پی دارد. در برخی موارد شاهد بکارگیری این روش برای نصب بدافزارهایی بوده ایم که با ارسال پیامک های پر هزینه یا سرقت اطلاعات بانکی، کاربر را متضرر کرده اند.

از سوی دیگر استفاده از این کدها نیازمند اسکنر یا گوشی هوشمند است و همین مساله تا حدودی باعث محدودیت آنها شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone