🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34592.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

این گوشی مقاوم در اسید هم دوام می آورد

بلک ویو شرکتی هنگ کنگی که چندان هم در کشورمان شناخته شده نیست از گوشی BV9600 Plus رونمایی کرده که در برابر نفوذ آب مقاوم است. این گوشی حتی می تواند در محیط های اسیدی، ...

بلک ویو شرکتی هنگ کنگی که چندان هم در کشورمان شناخته شده نیست از گوشی BV9600 Plus رونمایی کرده که در برابر نفوذ آب مقاوم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - است. این گوشی حتی می تواند در محیط های اسیدی، قلیایی و سایر ترکیبات شیمیایی هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - دوام بیاود اما خصوصیات جالب آن به همین جا ختم نمی شود.

بلک ویو BV9600 Plus از نوار چسب ها و واشرهای ویژه ای استفاده کرده و از قالب گیری تزریق مایع بهره برده تا به این ترتیب گوشی را در برابر نفوذ مایعات و سقوط از ارتفاع مقاوم کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران

BV9600 Plus به نمایشگر 6.21 اینچی امولود با نسبت تصویر 19 به 9 مجهز شده و از چیپست مدیاتک هلیو P60 بهره می برد. 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. حسگر اثر انگشت در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - شده برای این گوشی از نوع تعبیه شده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - در زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - است و بخش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - پشتی بدنه نیز جنسی شیشه ای دارد. البته گوشی جدید بلک ویو چندان هم باریک نیست و ضخامتی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - 9.8 میلی متری دارد.  با این حال این میزان برای یک گوشی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران - مقاوم چندان هم زیاد به حساب نمی آید.

بلک ویو همچنین BV9500 Pro را در سبد محصولات خود دارد که از نمایشگری 5.7 اینچی بهره می برد. در مشخصات این مدل در سایت سازنده گفته شده که به قابلیت بیسیم واکی تاکی مجهز شده و حسگر دوربین آن توسط سونی تولید شده است.

ادعای سازنده BV9600 Plus نسبت به این مدل کاراریی پردازشی و گرافیکی 70 درصد سریعتری دارد در عین حال از نظر مصرف باتری هم 25 درصد بهینه تر است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر امیرکلا استان مازندران

هنوز زمان عرضه و قیمت بلک ویو BV9600 Plus مشخص نشده است.

 

تماشا کنید: همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در 60 ثانیه بدانید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone