🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42441.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل ZTE Blade A2S معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی و رم 3 گیگابایتی، تنها 107 دلار

کمپانی ZTE به تازگی دستگاه جدیدی را به خانواده موبایل های هوشمند ارزان قیمت سری A خود اضافه کرده و از ZTE Blade A2S رونمایی به عمل آورده؛ موبایلی که مدل ارتقایافته Blade A2 سال ...

کمپانی ZTE به تازگی دستگاه جدیدی را به خانواده موبایل های هوشمند ارزان قیمت سری A خود اضافه کرده و از ZTE Blade A2S رونمایی به عمل آورده؛ موبایلی که مدل ارتقایافته Blade - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - A2 سال گذشته به حساب می آید.

Blade A2S حالا اندکی از منظر طراحی دچار تغییر شده است. بدنه دستگاه کماکان از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جنس آلومینیوم است اما پنل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پشتی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از نوعی خمیدگی کوچک بهره می برد تا بهتر در دست قرار گیرد. نمایشگر دستگاه هم ابعاد بالاتری (برابر با 5.2 اینچ) داشته و رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

چیپست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از دیگر مشخصات می توان به 3 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد؛ ضمناً حافظه داخلی را می توان به کمک جایگاه هیبریدی سیم کارت نیز افزایش داد. دوربین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اصلی دستگاه، قادر به ثبت تصاویر 13 مگاپیکسلی است و از فلاش LED بهره می برد، از طرف دیگر، دوربین جلو هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد.

باتری هم از دیگر قطعاتی است که دچار بهبود شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و حالا ظرفیتی معادل 2540 میلی آمپر ساعت دارد و از طریق پورت مایکرو USB شارژ می شود. در حالی که دو طرف پورت مایکرو USB با بخش های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مشبکی پوشیده شده که تصور می شود اسپیکرهای دستگاه باشند، در واقع تنها یکی از آنها اسپیکر است و دیگری صرفاً تقارن را به طراحی Blade A2S می آورد. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گفتنی است این موبایل از قابلیت ترجمه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همزمان زبان نیز بهره می برد که پیشتر در ZTE Small Fresh 5 دیده بودیم، اما تنها به 10 زبان محدود شده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

ZTE Blade A2S قرار است در رنگ نقره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ای و با قیمت حدودی 107 دلار عرضه شود و از روز 8 سپتامبر، در دسترس مشتریان خواهد بود.

- تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone