🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26300.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ZTE بلید 20 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قیمت 140 دلار معرفی شد

گوشی زد تی ای بلید 20 (ZTE Blade 20) با دوربین سه گانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و قابلیت کنترل از راه دور معرفی شد. گوشی زد تی ای بلید ...

گوشی زد تی ای بلید 20 (ZTE Blade 20) با دوربین سه گانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و قابلیت کنترل از راه دور معرفی شد.

گوشی زد تی ای بلید 20 از یک نمایشگر 6.49 اینچی از نوع IPS LCD بهره می - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که رزولوشن 720 در 1560 پیکسل و نسبت تصویر 19.5 به 9 را به ارمغان می آورد. شرکت سازنده مدعی شده نسبت نمایشگر به بدنه در این محصول 91.1 درصد است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

زیر نمایشگر گوشی زد تی ای بلید 20 چیپست هلیو پی 60 ساخت مدیاتک با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چهار هسته A73 و چهار هسته A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی قرار گرفته اند. ظرفیت حافظه داخلی برابر با 128 گیگابایت است که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاملا کافی به نظر رسیده و می توان آنرا به کمک کارت microSD تا سقف 256 گیگابایت افزایش داد.

گوشی زد تی ای بلید 20 از دوربین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سه گانه با پیکربندی مربعی برخوردار است که شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج می شود. دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز در حفره قطره ای بالای نمایشگر جای گرفته است.

گوشی بلید 20 به یک باتری پر ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که به گفته سازنده تا دو روز دوام آورده و می توان آنرا را با شارژر 18 واتی در مدت زمان کوتاه شارژ کرد. این گوشی از تکنولوژی شارژ معکوس نیز پشتیبانی می کند اما یکی از نقاط ضعف - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن نداشتن درگاه USB-C بوده و کاربر باید به پورت microUSB بسنده کند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

به کمک قابلیت Remote Care می توان اتصال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - وای فای یا غیر فعال کردن اینترنت گوشی را از فواصل دور انجام داد. این قابلیت ها برای والدینی که می خواهند فرزند خود را کنترل کنند یا کسانی که زیاد از تکنولوژی روز سر در نمی آورند کاربردی است.

یک تایمر یا شمارش معکوس نیز در گوشی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مورد بحث تعبیه شده که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در صورت تماس نگرفتن صاحب گوشی پس از 12 ساعت، والدین را مطلع می کند. از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دیگر قابلیت های اورژانسی این گوشی می توان به پشتیبانی از پنج شماره تماس اضطراری و ردیابی گوشی از طریق GPS یا Cell ID اشاره کرد.

گوشی زد تی ای بلید 20 به قیمت 140 دلار از تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) به دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone