🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26301.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اهدای ساعت هواوی واچ جی تی 2 در ازای شیرجه زدن به داخل آب سرد

هواوی در اقدامی جالب ساعت هواوی واچ جی تی 2 را به طور رایگان هدیه داد. البته افراد برای به دست آوردن این ساعت هوشمند باید به داخل آب سرد رودخانه تیمز لندن شیرجه می ...

هواوی در اقدامی جالب ساعت هواوی واچ جی تی 2 را به طور رایگان هدیه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - داد. البته افراد برای به دست آوردن این ساعت هوشمند باید به داخل آب سرد رودخانه تیمز لندن شیرجه می زدند.

مراسم هدیه دادن ساعت هواوی واچ جی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - تی 2 امروز ساعت 12 به وقت محلی در لنگرگاه ویکتوریا در شهر لندن برگزار شد. در این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - مسابقه شناگران باید با شیرجه زدن در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - رودخانه تاریک و البته بسیار سرد تیمز خود را به کیوسکی که چند متر دورتر از اسکله قرار گرفته رسانده و با رفتن به زیر آب، ساعت هوشمند دلخواه خود را از بین مجموعه بر می داشتند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران

شرکت هواوی می گوید در این مراسم 35 ساعت هوشمند واچ جی تی 2 به ارزش چندین هزار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - دلار به برندگان اهدا کرده است. البته با توجه به تعداد کم ساعت ها مسابقه در همان دقایق اولیه برگزاری به اتمام رسید.

«گرگ راترفورد» (Greg Rutherford) دونده بریتانیایی و دارنده مدال طلای المپیک 2012 مسابقه را با شیرجه زدن در آب افتتاح کرد. او در مورد شیرجه زدن در رودخانه تیمز گفت:

«به ورزش های سخت عادت دارم ولی پریدن به داخل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - آبِ در حال یخ زدن رودخانه تیمز در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - لنگرگاه ویکتوریا اصلا کاری نیست که بخواهم هر روز انجام دهم؛ اما برای به دست آوردن ساعت هوشمند واچ جی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - تی 2 این کار را کردم.»

اقدام کمپانی هواوی علاوه بر اینکه جنبه بازاریابی دارد، قابلیت ضدآب بودن هواوی واچ جی تی 2 را هم به رخ می کشد. این ساعت هوشمند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - تا عمق 50 متری ضدآب بوده و حالت های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - مختلفی برای ورزش های قایقرانی، ورزش سه گانه (شنا، دوچرخه سواری، دو) و شنا در آن تعبیه شده است.

هواوی واچ جی تی 2 روز 28 شهریور و همزمان با رونمایی از سری میت 30 معرفی شد. این ساعت هوشمند در دو مدل 46 میلیمتری با نمایشگر 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و 42 میلیمتری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - با نمایشگر 1.2 اینچی امولد با رزولوشن 390 در 390 پیکسل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شیرگاه استان مازندران - موجود بوده و در مجموع از 15 ورزش پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone