🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26346.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پرواز عقاب‌ها به ایران بودجه محققان روس را به باد داد

دانشمندان روس که انتظار مهاجرت عقاب‌های تحت نظر به ایران را نداشتند، متحمل خسارت فراوانی شدند. پیشرفت ردیاب های کوچک از نظر کارایی، بازدهی انرژی و ارتباطات باعث شده ردیابی حیوانات در مسیرهای طولانی از ...

دانشمندان روس که انتظار مهاجرت عقاب‌های تحت نظر به ایران را نداشتند، متحمل خسارت فراوانی شدند.

پیشرفت ردیاب های کوچک از نظر کارایی، بازدهی انرژی و ارتباطات باعث شده ردیابی حیوانات در مسیرهای طولانی از همیشه ساده تر شود اما گاهی اوقات مشکلات غیرمنتظره - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ای گریبانگیر محققان می شود.

تیمی از دانشمندان روس برای بررسی نحوه مهاجرت عقاب ها در آسیای میانه ردیاب‌هایی با قابلیت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ارسال موقعیت از طریق پیامک را به این پرندگان متصل کرده بودند. خارج شدن تعدادی عقاب از مسیرهای پیش بینی شده باعث شده ردیاب های متصل به آنها هزاران پیامک را در سرویس رومینگ ارسال کرده و هزینه سرسام آوری را به تیم تحقیقاتی تحمیل کند تا جایی که دانشمندان برای پرداخت این هزینه دست به دامن بانک ها و کمپین های جمع سپاری شدند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان
مسیر مهاجرت زمستانی عقاب‌ها در آسیای میانه

تنها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یکی از عقاب ها که Min نام دارد، آنقدر از مسیر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اصلی دور شده که فرستنده متصل به آن با ارسال پیامک هایی در شبکه رومینگ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کل بودجه پروژه را مصرف کرده است. این پرنده قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود به سمت قزاقستان حرکت کند و در این کشور هر پیامک ۳۰ سنت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تمام می شد اما Min مسیرش را به سمت ایران تغییر داد تا هر پیامک برای محققان روس ۷۷ سنت تمام شود.

محققان برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جبران این خسارت ناچار به گرفتن وام و راه اندازی یک کمپین جمع سپاری شده اند. خوشبختانه بخت با این تیم یار بوده چرا که در کمپین بیش از ۱۰۰ هزار روبل (معادل ۱۵۶۳ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دلار) جمع آوری شد و علاوه بر این MegaFon، اپراتور شبکه ردیاب هم وعده داده که هزینه ناشی از پرواز Min را به تیم برگرداند. این اپراتور همچنین تخفیف قابل توجهی را برای این تیم در نظر گرفته که امکان ادامه تحقیقات با هزینه کمتر را فراهم می کند.

 

تماشا کنید: شکار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پهپاد توسط عقاب های تعلیم دیده ارتش فرانسه

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone