🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26351.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تصویر تبلیغاتی ساعت هوشمند جدید شیائومی از شباهت زیاد آن به اپل واچ خبر می‌دهد

شیائومی که یکی از تولیدکنندگان اصلی تلفن هوشمند در چین محسوب می شود، به دنبال تنوع بخشیدن به گجت های پوشیدنی خود است و قصد دارد در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) از یک ساعت ...

شیائومی که یکی از تولیدکنندگان اصلی تلفن هوشمند در چین محسوب می شود، به دنبال تنوع بخشیدن به گجت های پوشیدنی خود است و قصد دارد در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) از یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS رونمایی کند.

با نگاه به تصویر ساعت هوشمند شیائومی به شباهت زیاد آن به اپل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چناران استان خراسان - واچ پی می بریم. قاب مستطیلی با گوشه های گرد و همچنین تعبیه یک دکمه چرخشی در سمت راست، شباهت این محصول به سری اپل واچ را بیشتر کرده اند:

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چناران استان خراسان

سمت چپ تصویر، آیکون تلفن و همچنین آیکونی که شبیه چت است به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چناران استان خراسان - چشم می خورد. این ها یعنی احتمالاً ساعت هوشمند شیائومی توانایی تماس گرفتن یا پاسخ دادن و ارسال پیام کوتاه را دارد. یک نوت موسیقی هم در تصویر دیده می شود که احتمالا به قابلیت کنترل پخش موزیک دیوایس اشاره می کند. عبارت «TAXI» نیز در سمت راست تصویر دیده می شود.

با توجه به تحلیل های سایت 9to5Google از کدهای ویرایش 2.28 سیستم عامل Wear OS، ساعت هوشمند جدید شیائومی احتمالاً «می واچ» نام خواهد داشت. برای باخبر شدن از نام نهایی این محصول و مشخصات آن باید تا هفته آینده صبر کنیم.

طبق گزارش موسسه IDC، شیائومی با سهم 12.6 درصدی، در حال حاضر جایگاه دوم را در بازار گجت های پوشیدنی دنیا به خود اختصاص داده است. فروش خوب دستبندهای سلامتی این شرکت مثل می بند 3 به کسب این جایگاه کمک به سزایی کرده اند.

این شرکت اواخر خرداد مال امسال از مچ بند می بند 4 رونمایی کرد و به نظر برای کسب سهم بیشتر در بازار ساعت های هوشمند آماده به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone