🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26352.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آلفابت به دنبال تصاحب شرکت فیت بیت

«آلفابت»، کمپانی مادر گوگل به دنبال خرید کمپانی «فیت بیت» (Fitbit) است که در زمینه تولید گجت های پوشیدنی فعالیت می کند. غول موتورهای جستجو با خرید این شرکت به دنبال تصاحب قسمتی از بازار ...

«آلفابت»، کمپانی مادر گوگل به دنبال خرید کمپانی «فیت بیت» (Fitbit) است که در زمینه تولید گجت های پوشیدنی فعالیت می کند. غول موتورهای جستجو با خرید این شرکت به دنبال تصاحب قسمتی از بازار اشباع شده دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند است.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - خبرگزاری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - رویترز گفته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - معلوم نیست مذاکرات بین گوگل و فیت بیت به عقد قرارداد ختم شوند. همچنین مبلغ دقیق پیشنهاد داده شده توسط گوگل نیز نامعلوم است.

پس از اعلام این خبر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - سهام فیت بیت 27 درصد افزایش یافت و با افزودن 330 میلیون دلار به ارزش بازار این شرکت، رقم آنرا به 1.4 میلیارد دلار رساند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان

به نظر می رسد توافق گوگل با فیت بیت را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - باید تمام شده بدانیم چون سهم این کمپانی از بازار گجت های پوشیدنی به خاطر محصولات ارزان قیمت شرکت هایی مثل هواوی و شیائومی روز به روز کمتر می شود.

تصاحب فیت بیت، کمپانی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - آلفابت را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - به بازیگر قویتری در حوزه گجت های پوشیدنی تبدیل می کند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - و به آن توانایی مبارزه با شرکت هایی همچون اپل را می دهد که اخیراً از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ سری 5 رونمایی کرد.

گوگل با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - سیستم عامل Wear به ساعت های هوشمند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - کمپانی های دیگر از جمله فاسیل جان می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - بخشد ولی خود تولیدکننده ساعت هوشمند نیست.

گوگل استراتژی سخت افزاری خود را «محاسبه محیطی» (Ambient Computing) نامگذاری کرده که به معنی در دسترس بودن خدمات آن در همه مکان هاست. خرید فیت بیت می تواند اهمیت خدمات گوگل در زندگی کاربران را بیشتر کند و آنرا در زمینه تندرستی و سلامتی در کنار شرکت هایی مثل اپل قرار دهد.

کمپانی فیت بیت نیز از این معامله منفعت خواهد برد و پشتیبانی شرکتی همچون آلفابت فروش محصولات این شرکت را افزایش خواهد داد.

فیت بیت از نظر دادن در این رابطه خودداری کرده و آلفابت نیز تا کنون به سوالات در رابطه با این معامله پاسخ نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone