🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40078.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به دنبال شکایت آلفابت، دستگاه قضایی آمریکا تحقیقات خود از اوبر را آغاز کرد

به دنبال شکایت کمپانی آلفابت بابت دزدی اطلاعات محرمانه، دیروز وزارت دادگستری آمریکا رسماً اعلام کرد که قصد دارد تحقیقات جنایی مفصلی را از استارت آپ اشتراک خودروی اوبر به انجام برساند. این نخستین بار ...

به دنبال شکایت کمپانی آلفابت بابت دزدی اطلاعات محرمانه، دیروز وزارت دادگستری آمریکا رسماً اعلام کرد که قصد دارد تحقیقات جنایی مفصلی را از استارت آپ اشتراک خودروی اوبر به انجام برساند. این نخستین بار است که یک مقام رسمی در دولت فدرال به صورت تلویحی بحث دزدی طرح های محرمانه آلفابت را تایید می کند.

چند ماه قبل کمپانی آلفابت مدعی شده بود که یکی از مهندسان سابق وایمو با نام «آنتونی لواندوفسکی» پیش از خروج از شرکت گوگل، اقدام به کپی چندین گیگابایت اطلاعات محرمانه طراحی رادار خودروهای هوشمند وایمو و انتقال آنها به اوبر کرده است.

لواندوفسکی مدتی کوتاه پس از خروج از گوگل استارت آپ Otto را راه اندازی نمود و چندی بعد اوبر این استارت آپ را به مالکیت خود درآورد. همین مسئله باعث شد تا آلفابت اوبر را مقصد اطلاعات دزدیده شده از سرورهایش بداند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تنکابن استان مازندران

گرچه کمپانی اشتراک خودروی آمریکایی تمام اتهامات مطرح شده از جانب آلفابت را مردود می داند، اما تحقیقات جنایی وزارت دادگستری فدرال می تواند زوایای جدیدی از این ماجرا را افشا نماید.

نکته مهم دیگر آن است که شاید شکایت آلفابت تنها انگیزه تحقیقات مذکور نباشد. استفاده برخی از رانندگان اوبر از نرم افزاری موسوم به Greyball که خودروی آنها را از دید نظارت مراجع قانونی مخفی می کرده نیز مورد سوال و بررسی مقامات خواهد بود.

از دیگر دردسرهای قضایی اوبر می توان به اتهام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تنکابن استان مازندران - تبانی غیر قانونی این شرکت در هند با شاکی پرونده تجاوز یکی از رانندگانش به مسافر زن خود اشاره - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تنکابن استان مازندران - کرد. همین موارد سبب می شود که بسیاری در انتظار انتشار نتایج تحقیقات جنایی دادگستری آمریکا در این خصوص باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone