🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40080.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل مشغول بررسی قابلیت «نجوا» برای دستیار سیری است

بنابر یکی از پتنت های اپل که اخیراً رویت شده، احتمالاً یک روز قادر خواهید بود جمله ای را برای سیری زمزمه کنید و این دستیار صوتی نیز به صورت مشابه و با نجوا پاسختان ...

بنابر یکی از پتنت های اپل که اخیراً رویت شده، احتمالاً یک روز قادر خواهید بود جمله ای را برای سیری زمزمه کنید و این دستیار صوتی نیز به صورت مشابه و با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نجوا پاسختان را بدهد. این موضوع برای هرکسی که علاقه دارد تظاهر به برقراری یک تماس تلفنی کند اما در واقع با سیری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حرف می زند، خبر فوق العاده ای است.

اپل همچنین می گوید که سیری معمولاً به سوالات و فرمان هایی که با صدای معمولی یا بلند اعلام می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شوند پاسخ می دهد که تحت برخی شرایط خاص، ممکن است باب میل نباشد و زمزمه کردن، مناسب تر است. این کمپانی به عنوان مثال به کتابخانه، اتاقک های دفتر کار یا هنگامی که می خواهید حریمی شخصی داشته باشید اشاره می کند.

علاوه بر این، اپل می گوید دستگاهی مانند آیفون یا اپل واچ که به سیری مجهز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده، با اندازه گیری نوسان و الگوهای فرکانس تشخیص خواهد داد که کاربر در حال زمزمه است یا خیر.اگرچه کمپانی هایی مانند اپل و سامسونگ معمولاً پتنت های فراوانی به ثبت می رسانند که اکثریت آنها به محصولی واقعی تبدیل نمی شوند، قابلیت نجوای دستیار سیری قطعاً ویژگی کارآمدی است و می تواند هنگامی که صدای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آیفون تان را کم نکرده اید و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ناگهان صدای سیری در اتاق می پیچد مفید باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone