🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40076.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گیاهانی که نور می دهند؛ دستاورد جدید محققین در مهندسی ژنتیک [تماشا کنید]

گروهی از مهندسین ژنتیک دانشگاه MIT موفق شده اند گیاهانی تولید نمایند که به کمک آنزیم های موجود در بدن شب تاب ها از خود نور ساطع می کنند. شاید اولین سوالی که به ذهن ...

گروهی از مهندسین ژنتیک دانشگاه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - MIT موفق شده اند گیاهانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - تولید نمایند که به کمک آنزیم های موجود در بدن شب تاب ها از خود نور ساطع - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - می کنند.

شاید اولین سوالی که به ذهن بسیاری می رسد آن است که فایده این کار چیست؟ گرچه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - می توان فایده هایی را برای آن برشمرد، اما جالب ترین و نخستین پاسخ این است که آنها این کار را صرفاً برای بهره بردن از جذابیت های علم انجام داده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - اند.

حال گیاهانی را تصور کنید که بخشی از روشنایی منزل یا محل کار شما را بدون صرف انرژی برق تامین نمایند. آن وقت می شود به نتیجه تحقیق مورد بحث با جدیت بیشتری نگاه کرد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران

باید در نظر داشت که در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - نورانی ساختن همه گیاهان با روش مورد اشاره ممکن نیست، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - بلکه بعضی گیاهان خاص همچون بعضی گونه های کلم، اسفناج و شاهی آبی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - قابلیت میزبانی آنزیم لازم و در نتیجه نور افشانی را خواهند داشت.

پروفسور «مایکل استرانو» (Michael Strano) مدیر تیم تحقیقاتی MIT در این باره می گوید: «ایده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - اصلی آن است که گیاهان را به چراغ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - های روشنایی، چه روی میزی و چه در خیابان ها تبدیل کنیم. چراغ هایی که نیازی به اتصال به پریز ندارند و انرژی مورد نیاز آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - از متابولیسم طبیعی خود گیاه حاصل می شود.»

نباید فراموش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - کنیم که ۲۰ درصد از انرژی تولیدی دنیا صرف روشنایی محیط های مختلف می شود. گیاهان نورانی هر مقدار از این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - سهم را که بتوانند کاهش دهند، به کاهش گرمای زمین و تولید گازهای گلخانه ای و به طور کل اقتصاد جهانی یاری خواهند رساند.

با این همه اما هنوز راه درازی تا دستیابی به نقطه مطلوب در پیش داریم. علاوه بر محدودیت گونه های قابل استفاده، نمونه های تولیدی فعلی تنها به مدت ۳.۵ ساعت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بابلسر استان مازندران - در شب قادر به نورافشانی هستند. ضمن این که میزان روشنایی تولیدی آنها ۱۰۰۰ برابر کمتر از مقدار مطلوب برای مطالعه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone