تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24013.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مهلت ۹۰ روزه هواوی برای مراوده با آمریکا؛ اسامی ۴۶ شرکت دیگر در فهرست سیاه

دولت آمریکا ۹۰ روز دیگر به هواوی مهلت داد که از تامین کنندگان آمریکایی قطعات مورد نیاز خود را خریداری کند. با تمدید «مجوز موقت» هواوی، این شرکت امکان می یابد که تا پیش از ...

دولت آمریکا ۹۰ روز دیگر به هواوی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - مهلت داد که از تامین کنندگان آمریکایی قطعات مورد نیاز خود را خریداری کند. با تمدید «مجوز موقت» هواوی، این شرکت امکان می یابد که تا پیش از ممنوعیت کامل فعالیتش در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - آمریکا، همچنان به مشتریانش در این کشور خدمت رسانی کند. طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده غول تکنولوژی چینی تا ۱۹ نوامبر (مصادف با ۲۸ آبان ماه) فرصت دارد که فرایندهای تعمیر و نگهداری از شبکه های مخابراتی خود در آمریکا را انجام دهد و آپدیت های نرم افزاری اش را در اختیار دارندگان گوشی های هواوی قرار دهد.

ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا ساعاتی پیش از تمدید این مهلت خبر داد هرچند که دیروز شایعه احتمال تمدید شدن مهلت هواوی نیز در وبسایت هایی نظیر رویترز مطرح شده بود. گفتنی است از زمان قرار گرفتن نام هواوی در فهرست سیاه آمریکا این دومین باری است که دولت ترامپ مهلت این شرکت برای حضور در آمریکا را تمدید می کند. راس اعلام کرد که این تصمیم برای به حداقل رساندن مشکلات مشتریان آمریکایی اتخاذ شده که بسیاری از آنها در مناطق روستایی زندگی می کنند. او در مصاحبه با شبکه فاکس بیزنس اظهار داشت:

ما فرصت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - بیشتری به این افراد می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - دهیم تا وابستگی خود به هواوی را قطع کنند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان
مهلت ۹۰ روزه هواوی

براساس گزارش رویترز، راس همچنین از قرار گرفتن نام ۴۶ شرکت زیرمجموعه هواوی در فهرست سیاه اقتصادی آمریکا خبر داد. به این ترتیب مجموع شرکت هایی که به خاطر همکاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - و مراوده با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - هواوی در فهرست سیاه آمریکا قرار می گیرند به بیش از یکصد مورد رسید. هواوی در بیانیه ای اعلام کرد که مهلت ۹۰ روزه آمریکا این حقیقت را که با بی عدالتی روبرو شده تغییر نمی دهد و با تصمیم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - وزارت بازرگانی آمریکا مبنی بر قرار دادن نام ۴۶ شرکت دیگر در فهرست سیاه این کشور کاملا مخالف است.

این آخرین به روز رسانی از مناقشات ادامه دار هواوی با دولت ترامپ به شمار می رود. هواوی همواره اتهامات آمریکا مبنی بر جاسوسی برای دولت چین را رد کرده و در همین رابطه دولت ترامپ نیز اعلام نمود که بخشی از محدودیت های وضع شده برای این شرکت را بر می دارد. اینکه بعد از مهلت مقرر چه اتفاقی می افتد هنوز مشخص نیست اما تا آن زمان مشتریان هواوی در آمریکا همچنان می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ملایر استان همدان - توانند از دستگاه های خود استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone