تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30421.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دفاع معاون وزیر ارتباطات از استارت‌آپ‌های گردشگری در برابر فیلترینگ احتمالی

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات صبح امروز (۱۰ دی ماه) رسماً به چالش پیش آمده بین سازمان میراث فرهنگی و استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری وارد شد. «امیر ناظمی» در نامه‌ای که برای ...

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ارتباطات صبح امروز (۱۰ دی ماه) رسماً به چالش پیش آمده بین سازمان میراث فرهنگی و استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری وارد شد. «امیر ناظمی» در نامه‌ای که برای «لعیا جنیدی» معاون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حقوقی رییس جمهور و رییس «کارگروه کاهش موانع کسب‌وکارهای مجازی» ارسال کرده است، یادآوری می‌کند که مشکلات بدنه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دولت با استارت‌آپ‌ها باید از طریق طرح در همین کارگروه پیگیری شوند.

روز گذشته مدیران چند سایت گردشگری که هیچ‌کدام از بیم فیلترینگ مایل نبودند نام‌شان ذکر شود، در گفتگو - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با دیجیاتو عنوان کردند که تماس‌هایی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تلفنی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کرده‌اند و تهدید به فیلترینگ شده‌اند. در واقع از مدیران سایت‌ها درخواست شده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بود تا اقامت‌گاه‌های غیرهتلی را از سایت خود حذف کنند یا تا روز شنبه فیلتر خواهند شد. یکی از مدیران این سایت‌ها به دیجیاتو گفت که سازمان میراث فرهنگی حاضر نیست این درخواست را به شکل کتبی ارائه دهد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

معاون وزیر ارتباطات اکنون در نامه‌اش به معاون حقوقی رییس جمهور می‌نویسد که «شرکت مادر تخصصی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توسعه ایرانگردی و جهانگردی»، وابسته به سازمان میراث فرهنگی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باید درخواست کتبی خود را برای رسیدگی به کمیته تخصصی ارائه و ادله خویش را برای فیلترینگ بیان نمایند تا در کمیته تخصصی تصمیم‌گیری لازم انجام شود. همچنین در این نامه ذکر شده که «باید امکانات دفاع نماینده صنف مطابق تبصره ماده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۹ فراهم گردد که این امور - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - متاسفانه اتفاق - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیفتاده است.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در بخش دیگری از نامه ناظمی به جنیدی، می‌خوانیم که این اقدام، هم برخلاف تصویب‌نامه هیات وزیران (برای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حمایت از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکارهای نوپا و کاهش موانع آنهاست) و از طرفی می‌تواند موجبات عدم هماهنگی دستگاه‌های دولتی در مواجه با کسب‌وکارهای نوپا را در پی داشته باشد: «همچنین باعث می‌گردد تا شکاف میان استارت‌آپ‌ها و بدنه دولت بیش از پیش عمیق‌تر شده و نارضایتی‌های مدنی مرتبط با توسعه کسب‌وکارهای نوپا را دامن زند.»

در آذر ماه و پس از ابلاغ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بخش‌نامه‌ای در ۱۳ ماده و ۲ تبصره از سوی معاون حقوقی رییس جمهور، کلیه وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی موظف شدند روش جدیدی را برای شکایت از کسب‌وکارهای نوپا در پیش بگیرند و به شکل مستقیم درخواست فیلتر شدن آنها را به کمیته فیلترینگ ارسال نکنند.

بر اساس این بخش‌نامه، کارگروهی در معاونت حقوقی رییس جمهور تشکیل شده است که رییس آن نیز نماینده‌ی معاونت حقوقی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رییس جمهور است. اعضای این کارگروه، نمایندگان وزارتخانه‌های ارتباطات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی و معاونت علمی رییس جمهور خواهند بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اکنون امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری و نماینده وزارت ارتباطات در این کارگروه، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اولین گام برای جلوگیری از فیلترینگ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکارهای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حوزه گردشگری که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اقامتگاه غیرهتلی ارائه می‌دهند را برداشته است. اکنون باید دید کارگروهی که چشم امید بسیاری از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکارها به آن است، چگونه اولین آزمون خود را پشت سر می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بافرین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با عرض ادب، در مورد یکی از مشکلات رایج یخچال زیمنس مدل KG55NVL21M، باید بگویم که یکی از مشکلاتی که کاربران این یخچال ممکن است با آن روبرو شوند، عدم سرمایش و یا حتی تعطیلی یخچال است.

برای تعمیر آن، شما می‌توانید به مرکز خدمات تعمیرات یخچال ها در منطقه چمران شهر شبستر مراجعه کنید. در این مرکز، تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات مناسب و با توجه به دستورالعمل‌های تعمیر، مشکلات شما را برطرف می‌کنند و یخچال شما را به حالت کاری سالم و عملکرد بهینه بازمی‌گردانند.

لهجه مورد استفاده در این پاسخ، لهجه رسمی می‌باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone