🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26355.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تصویب قانون رمزنگاری جدید در چین

چین قانون رمزنگاری جدیدی را در رابطه با نحوه استفاده دولت، کسب و کارها و شهروندان از تکنولوژی به تصویب رسانده که از ابتدای ژانویه سال ۲۰۲۰ اجرایی می شود. این قانون، رمزنگاری را به ...

چین قانون رمزنگاری جدیدی را در رابطه با نحوه استفاده دولت، کسب و کارها و شهروندان از تکنولوژی به تصویب رسانده که از ابتدای ژانویه سال ۲۰۲۰ اجرایی می شود.

این قانون، رمزنگاری را به سه دسته کلیدی، متداول و تجاری تقسیم می کند؛ دسته اول - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - دوم که مدیریت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - شان بر عهده مقامات دولتی ذیربط خواهد بود برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - حفاظت از اطلاعات محرمانه چین از جمله - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - اسرار دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

براساس این قانون، اطلاعات محرمانه دولتی که از طریق ارتباطات بیسیم یا باسیم ارسال می شوند و همچنین سیستم های اطلاعاتی که این اطلاعات را ذخیره کرده یا انتقال می دهند باید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - از رمزنگاری کلیدی و متداول - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - برای حفاظت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - از دیتای خود و تامین امنیت آنها استفاده نمایند.

از آن طرف رمزنگاری تجاری برای حفاظت از اطلاعاتی به کار می رود که محرمانه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - نیستند و این تکنولوژی مطابق با قوانین چین، توسط شهروندان عادی، پرسنل حقوقی و کسب و کارها به کار خواهد رفت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان

قانون رمزنگاری جدید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - چین کلیه موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند را موظف کرده که نوعی سیستم مدیریتی برای این منظور راه اندازی کنند تا امنیت رمزنگاری خود را تضمین نمایند. این مدیران اما نمی توانند از توسعه دهندگان خصوصی رمزگذاری درخواست سورس کد یا اطلاعات اختصاصی شان را نمایند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - و کلیه اسرار کاری شرکت ها در این زمینه محفوظ و محرمانه خواهد ماند.

چین با تصویب قانون رمزنگاری جدید، امکان توسعه تجاری رمزگذاری و همچنین استفاده از آن را فراهم نموده و کلیه اقشار را به استفاده از آن تشویق می کند. با این همه، توسعه، فروش و استفاده از تکنولوژی رمزگذاری نباید به امنیت کشور و منافع عمومی آسیبی بزند.

در توضیحات پیرامون این قانون آمده است آنهایی که ریسک های امنیتی پیش روی خود را گزارش ندهند و همچنین آنهایی که سیستم های رمزنگاری تست نشده را به فروش برسانند با مجازات روبرو خواهند شد. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - براساس قوانین فعلی چین در زمینه امنیت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - سایبری استفاده از رمزگذاری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - به هر طریقی که امنیت کشور را تهدید کند، مجازات دارد و قانون جدیدی که روز گذشته تصویب شده نیز بندهای مشابه به آن را دارد.

در دورانی که احتمال سرقت اطلاعات حساس شرکت ها و سازمان ها توسط هکرها بسیار بالاست، تصویب چنین قانونی در چین می تواند کسب و کارهای این کشور را در حفاظت هر چه بهتر از دارایی هایشان یاری دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone