🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44947.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

در کامپیوتکس امسال تکلیف اجرای ویندوز ۱۰ روی چیپست های موبایل روشن می شود

نمایشگاه کامپیوتکس به زودی در تایوان آغاز می شود و انتظار می رود مثل هرسال بخش قابل توجهی از اخبار این نمایشگاه فناوری به ویندوز اختصاص داشته باشد، از جمله Windows on ARM که اشتیاق زیادی بین ...

نمایشگاه کامپیوتکس به زودی در تایوان آغاز می شود و انتظار می رود مثل هرسال بخش قابل توجهی از اخبار این نمایشگاه فناوری به ویندوز اختصاص داشته باشد، از جمله Windows on ARM که اشتیاق زیادی بین توسعه دهندگان و حتی کاربران بر انگیخته است.

مایکروسافت و کوالکام از مدتی پیش تلاش می کنند پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را به پردازنده های مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معماری ARM (از جمله چیپست های اسنپدراگون) اضافه نمایند و انتظار می رود در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی جزئیات بیشتری در این مورد باشیم.

این دو شرکت اخیراً دعوتنامه های مروبوط به مراسم خود در کامپیوتکس را منتشر کرده و در آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توضیح می دهند که قرار است دنیای کامپیوترهای شخصی و ابزارهای موبایل را با یکدیگر پیوند دهند.

بر اساس آنچه تا کنون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می دانیم، اسنپدراگون اولین چیپستی خواهد بود که از اجرای ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند، اما برای روشن شدن اطلاعات بیشتر در این مورد لازم است نمایشگاه کامپیوتکس را زیر نظر داشته باشیم.

در پایان گفتنی است که به زودی با آخرین اخبار و پوشش اختصاصی دیجیاتو از نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان در خدمت شما خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone