🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32123.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

افشاگر شناخته شده جزئیات دقیقی از نسل بعدی آیفون‌ ها منتشر کرد

سالانه شایعات زیادی درباره‌ی موبایل‌های مختلف منتشر می‌‌شود. شایعاتی که نمی توان آنچنان روی آنها حساب کرد اما حساب مینگ چی کو با دیگر افشاگران جداست چرا که این تحلیلگر چند سالی است اطلاعات صحیح و ...

سالانه شایعات زیادی درباره‌ی موبایل‌های مختلف منتشر می‌‌شود. شایعاتی که نمی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توان آنچنان روی آنها حساب کرد اما حساب مینگ چی کو با دیگر افشاگران جداست چرا که این تحلیلگر چند سالی است اطلاعات صحیح و دست اول زیادی درباره‌ی ویژگی‌های محصولات اپل پیش از رونمایی‌شان افشا کرده است. برای مثال تمامی گفته‌های وی درباره‌ی نسل فعلی آیفون‌ ها درست از آب درآمده. حال این تحلیلگر از قابلیت‌های نسل بعدی آیفون ها پرده برداشته و بالاخره راجع به آنها صحبت کرده است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل

مینگ چی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کو تخمین زده که اپل سال آینده از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها به آرایه دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. این تحلیلگر مدعی شده که تمامی این گوشی‌ها از نمایشگر‌هایی با اندازه یکسان بهره خواهند بود و حتی مدل بریدگی بکار رفته در صفحه نمایش مدل‌های جدید هم تغییر نخواهد کرد.

به باور این تحلیلگر، نسل بعدی آیفون XR نیز باز هم به یک صفحه نمایش LCD ارزان مجهز خواهد شد و خبری از تعبیه نمایشگر‌های اولد نخواهد بود. البته سیستم‌ Face ID سه مدل جدید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ارتقا پیدا می‌کند و ظرفیت باتری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل
در این تصویر می‌توانید شیشه مات پشت بدنه پیکسل 3 را مشاهده کنید

علاوه بر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این در بدنه‌ی پشتی موبایل، از طراحی شیشه مات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یا frosted glass casing استفاده خواهد شد که به قسمت مات بدنه پشتی پیکسل 3 شباهت خواهد داشت. از ویژگی‌های جذاب و جدید اضافه شده به این موبایل‌ها می‌توان به رادیو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با پهنای باند فوق وسیع (ultra-wideband) برای جهت‌یابی داخلی و سیستم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شارژ معکوس برای شاٰرژ دیگر گجت‌ها اشاره نمود.

متاسفانه مینگ چی کو خبر‌های بدی هم دارد. به گفته‌ی وی اپل باز هم در این سری موبایل‌ها از درگاه لایتنیگ استفاده خواهد کرد و خبری از پورت USB-C در آیفون‌ های سال ۲۰۱۹ نخواهد بود. علاوه بر این مینگ چی کو مدعی شده که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پد شارژ بی سیم اپل یعنی ایرپاور نیز بالاخره در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل
ایر پاور یا همان پد شارژ بی سیم اپل که قرار است نیمه اول سال ۲۰۱۹ عرضه شود

ماه پیش گزارش شده بود تولید ایر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پاور اپل پس از ۱۶ ماه دوباره آغاز شده و بنابراین گفته‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مینگ چی کو دور از ذهن نیست. احتمالاً  کمپانی کوپرتینویی طبق سنت هر ساله‌ی خود آیفون های سال ۲۰۱۹ را مهر ماه سال ۹۸ معرفی خواهد کرد و طرفداران این برند باید تا آن زمان منتظر نسل بعدی آیفون ها باشند. هر چند علاقه کاربران - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به خرید آیفون های جدید کمتر شده و چرخه تعویض آیفون ها به ۴ سال رسیده است.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریامنش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone