🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12018.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در اندروید ۱۲ قابلیت شخصی‌سازی فونت و شکل آیکون‌ها را حذف می‌کند

گوگل در پیکسل ۴ اپ Pixel Themes را معرفی کرد که یک برنامه مخصوص استایل و تصویر پس زمینه برای کاربران است و می‌توان با استفاده از آن فونت، شکل آیکون و رنگ آن‌ها را ...

گوگل در پیکسل ۴ اپ Pixel Themes را معرفی کرد که یک برنامه مخصوص استایل و تصویر پس زمینه برای کاربران است و می‌توان با استفاده از آن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - فونت، شکل آیکون و رنگ آن‌ها را در دستگاه‌ها تغییر داد. این اپ به گوشی‌های برندهای مختلف هم راه پیدا کرد، با این حال گوگل در اندروید ۱۲ چنین قابلیت‌هایی را حذف خواهد کرد.

سیستم تم که با اپ Pixel Themes از راه رسید، مبتنی بر فریمورک تم اندروید است که در اندروید ۱۲ با یک سیستم تم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - پویا جدید جایگزین می‌شود. اگرچه این سیستم در مقایسه با گذشته قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری دارد، اما برخی از ویژگی‌هایی که از اندروید ۱۰ در اختیار کاربران قرار داشتند، در آن به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - چشم نمی‌خورند.

در سومین بتای اندروید ۱۲، گوگل گزینه‌های مربوط به فونت‌ها، شکل آیکون‌ها و رنگ را از فریمور حذف - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - کرده. بنابراین کاربران نمی‌توانند آن‌ها را از طریق - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - Styles & Wallpapers تغییر دهند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان
شخصی‌سازی فونت و آیکون در اندروید ۱۱

گوگل چنین موضوعی را تایید کرده و از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - جایگزینی قابلیت‌های استایل شخصی‌سازی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - شده با تم پویا جدید خبر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - داده:

«قابلیت‌های تم اختصاصی (فونت، شکل آیکون، آیکون پک و رنگ) در اندروید R (اندروید 11) با قابلیت تم پویا جدید در اندروید S (اندروید 12) جایگزین می‌شود. این سیستم جدید مدرن‌تر و هوشمندتر از گذشته است و تجربه کاربری ساده و لذت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.»

اگرچه سیستم تم جدید در اندروید ۱۲ قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری دارد و به شما اجازه می‌دهد که برای آیکون‌های هوم اسکرین از تم استفاده کنید، اما برخی کاربران از تغییرات آن راضی نیستند. به گفته آن‌ها بدون توجه به قابلیت‌های سیستم تم جدید، گوگل باید قابلیت‌های قبلی را هم درون آن قرار دهد.

اگرچه با نسخه بتای اندروید ۱۲ روبه‌رو - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - هستیم و در پاییز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سیاهکل استان گیلان - پیش رو نسخه نهایی‌اش از راه می‌رسد، اما با توجه به گفته گوگل به احتمال زیاد در نسخه نهایی هم چنین قابلیت‌هایی وجود نخواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone