🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12016.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا از سیستم مدیریت حرارت بهتری نسبت به S21 اولترا برخوردار خواهد بود

در حالی که کمتر از یک ماه تا مراسم آنپکد سامسونگ فاصله داریم، گفته می‌شود ظاهرا گلکسی زد فولد ۳ از سیستم مدیریت حرارت بهبودیافته‌ای حتی بهتر از گلکسی S21 اولترا برخوردار خواهد بود که ...

در حالی که کمتر از یک ماه تا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - مراسم آنپکد سامسونگ فاصله داریم، گفته می‌شود ظاهرا گلکسی زد فولد ۳ از سیستم مدیریت حرارت بهبودیافته‌ای حتی بهتر از گلکسی S21 اولترا برخوردار خواهد بود که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - تا حد امکان از داغ شدن دستگاه در حین بازی و کارهای جلوگیری می‌کند.

تاکنون اطلاعات و رندرهای متعددی از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - این گوشی تاشو منتشر شده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - است اما شایعه جدید مربوط به آن ممکن است برای گیمرها و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - کاربرانی که از گوشی خود برای زمان‌های طولانی و انجام بازی استفاده می‌کنند خبر خوبی باشد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس

براساس توییت منشتر شده از سوی حساب کاربری با نام «IceUniverse»، گوشی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - تاشو سامسونگ از سیستم مدیریت حرارت بهبود‌یافته‌ای برخوردار خواهد بود. به عبارت دیگر، این گوشی تاشو در تنظیم حرارت دستگاه حتی از پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S21 اولترا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - نیز بهتر عمل خواهد کرد.

با فرض این موضوع که نوع دیگری از این دستگاه به همراه تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد، باید توجه کرد که این افشاگر در گزارش خود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - به زد فولد ۳ اشاره کرد که از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین این موضوع برای «زد فولد ۲» با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵+ خود نیز صدق نمی‌کند.

علاوه بر این، طبق شایعات منتشر شده می‌توان «عمر باتری خوبی» برای این دستگاه انتظار داشت. اما این موضوع در حال حاضر فقط یک شایعه است و نمی‌توان به طور - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - حتم آن را قطعی دانست زیرا گواهینامه TENAA گلکسی زد فولد ۳ پیش از این تایید کرده بود که این دستگاه با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت همراه خواهد بود که ۱۰۰ میلی آمپر ساعت از نسخه قبلی خود یعنی زد فولد ۲ کمتر است.

سامسونگ امروز به صورت رسمی تایید - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - کرد که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - رویداد آنپکد بعدی آن‌ها در تاریخ ۲۰ مرداد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرودشت استان فارس - ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. به صورت کلی انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد آینده خود از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت‌های جدید سری گلکسی (گلکسی واچ ۴) خود به همراه گلکسی بادز ۲ رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone