🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12019.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس احتمالا بدنه‌ای از جنس آلیاژ تیتانیوم خواهند داشت

سری آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد، احتمالا در مدل‌های پرو و پرو مکس بدنه‌ای با جنس آلیاژ تیتانیوم داشته باشد. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری سری آیفون ۱۴ ...

سری آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد، احتمالا در مدل‌های پرو و پرو مکس بدنه‌ای با جنس آلیاژ تیتانیوم داشته باشد. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری سری آیفون ۱۴ خواهد بود و ساخت آن به‌صورت انحصاری به فاکسکان سپرده می‌شود.

بر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - اساس گزارش جدید سرمایه‌گذاران شرکت JP Morgan Chase، آیفون ۱۴ اولین گوشی هوشمند اپل خواهد بود که با بدنه تیتانیومی وارد بازار می‌شود. این شرکت قبلا در سری اپل واچ ۶ و اپل کارت فیزیکی از تیتانیوم استفاده کرده بود اما سری آیفون ۱۲ فقط مدل‌های آلومینیومی و استیل ضدزنگ داشتند.

تیتانیوم در مقایسه با استیل ضدزنگ سختی خیلی بیشتری دارد و در برابر خش مقاوم‌تر است. تیتانیوم حدود دو برابر از آلومینیوم سخت‌تر است ولی فقط ۶۰ درصد از آلومینیوم وزن بیشتری دارد. به‌علاوه، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - این ماده در مقایسه با بسیاری از آلیاژهای دیگر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی

با این حال، اثر انگشت به راحتی روی تیتانیوم دیده می‌شود. همچنین، سختی تیتانیوم صیقل زدن روی آن را دشوار می‌کند و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - ظاهر جذابی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - به وجود نمی‌آورد. حالا اپل در تلاش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - است تا به نحوی بر این مشکلات غلبه کند.

در گزارش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - امروز گفته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - شده که آیفون سال آینده مشخصات قوی‌تری نسبت به آیفون ۱۳ خواهد داشت. در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود که افراد بیشتری در سال ۲۰۲۲ به سراغ تعویض گوشی خود بروند و آیفون ۱۴ را خریداری کنند. در این سری دیگر خبری از آیفون ۱۴ مینی ۵.۴ اینچی نخواهد بود، چون همان طور که قبلا گفته بودیم، مدل ۵.۴ اینچی امسال برای آخرین بار تولید می‌شود.

به گفته «مینگ-چی کو»، اپل در عوض دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرکزی استان مرکزی - اینچی معرفی می‌کند تا در هر کدام از این دو اندازه دو مدل داشته باشد. در گزارش امروز جی‌پی مورگان گفته شده که تاچ آیدی هم می‌تواند امسال یا سال آینده از طریق دکمه پاور یا از طریق کارگذاری زیر نمایشگر به آیفون برگردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone