🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12017.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب ویژگی Super Thanks را برای حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد

بازدیدکنندگان ویدیوهای یوتیوب از این پس می‌توانند به کمک قابلیت «Super Thanks» از تولیدکنندگان محتوا حمایت مالی کنند. در حال حاضر حداقل میزان قابل اهدا ۲ دلار و حداکثر آن هم ۵۰ دلار اعلام شده ...

بازدیدکنندگان ویدیوهای یوتیوب از این پس می‌توانند به کمک قابلیت «Super Thanks» از تولیدکنندگان محتوا حمایت مالی کنند. در حال حاضر حداقل میزان قابل اهدا ۲ دلار و حداکثر آن هم ۵۰ دلار اعلام شده و کاربران ۶۸ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - کشور به آن دسترسی خواهند داشت.

در ابتدای سال جاری میلادی، یوتیوب از قابلیت جدید خود با نام «Applause» به صورت آزمایشی رونمایی کرد که جهت حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو، طراحی شده است. اکنون گوگل قابلیت گفته شده را در قالب جدیدی با برخی بهبودها به صورت گسترده‌تر در اختیار فراهم‌کنندگان ویدیوها قرار داده است. همچنین نام ویژگی مذکور به «Super Thanks» تغییر یافته است و در کنار «Super Chats» می‌تواند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - به عنوان روش‌های نوین جهت کسب درآمد در یوتیوب مورد استفاده قرار گیرد.

برای سال‌های طولانی، کسب درآمد در یوتیوب - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - تنها از طریق دریافت سهمی از تبلیغات گوگل امکان‌پذیر بود؛ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - البته صاحبان کانال‌های پربازدید می‌توانستند از اسپانسرهای دیگری نیز برای ویدیوهای خود بهره ببرند اما بیشتر کاربران به تبلیغات گوگل وابسته بودند. حالا بازدیدکنندگان می‌توانند از تولیدکنندگان محتوای محبوب خود در قالب «Super Thanks» حمایت مالی به عمل آورند. پرداخت مبلغی به تولیدکنندگان موجب می‌شود تا اپلیکیشن یوتیوب انیمیشنی از بالون‌ها را نمایش دهد و از کاربر تشکر کند. همچنین نظر وی تغییر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - رنگ پیدا می‌کند تا صاحب ویدیو و سایر بازدیدکنندگان از حمایت مالی صورت گرفته باخبر شوند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی

قابلیت «Super Chats» نیز جهت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - حمایت مالی از برگزارکننده‌های استریم‌های زنده در گذشته معرفی شده بود. اگرچه بسیاری از تولیدکنندگان محتوا علاقه‌ای به برگزاری استریم‌های زنده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - ندارند و سهم بسیار کمی از محتوای ارائه شده در یوتیوب را تشکیل می‌دهد. همچنین حدود یک سال از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - معرفی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - رسمی قابلیت «Applause» و ارائه نسخه آزمایشی آن می‌گذرد؛ اما تنها در دسترس تعداد محدودی از تولیدکنندگان محتوا قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران با آن آشنایی نداشتند. اکنون با وجود این که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - ویژگی «Super Thanks» نیز به صورت آزمایشی منتشر شده است ولی به لطف ارائه گسترده برای کاربران ۶۸ کشور، می‌تواند فرهنگ حمایت مالی از سوی بازدیدکنندگان را هم در نسخه موبایل و هم دسکتاپ در یوتیوب گسترش دهد. 

در حال حاضر برای حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا در قالب «Super Thanks» می‌توان بین مقادیر ۲ دلار تا ۵۰ دلار انتخاب به عمل‌ آورد و معادل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - آن نیز برای ارز رایج محلی در سایر کشورها در دسترس است. هنوز بسیاری از تولیدکنندگان محتوا به چنین قابلیتی دسترسی ندارند اما یوتیوب وعده داده است که به مرور طیف حساب‌های کاربری پشتیبانی شده را افزایش می‌دهد و در نهایت تمامی افراد موجود در طرح Partner Program تا انتهای سال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر محلات استان مرکزی - جاری میلادی از آن بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone