🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31964.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جزییات تمام گجت های پوشیدنی آتی سامسونگ مشخص شد

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن محصولات پوشیدنی سامسونگ، جزییات گجت‌هایی که به احتمال زیاد همزمان با معرفی رسمی گلکسی اس 10 از آن‌ها رونمایی خواهد شد را مشخص می‌کند. در صفحه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی که معمولا ...

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن محصولات پوشیدنی سامسونگ، جزییات گجت‌هایی که به احتمال زیاد همزمان با معرفی رسمی گلکسی اس 10 از آن‌ها رونمایی خواهد شد را مشخص می‌کند. در صفحه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی که - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معمولا با نام سامسونگ گیر شناخته می‌شود، یک ساعت هوشمند، یک بند سلامتی و ایربادزهای وایرلس سامسونگ به چشم می‌خورند.

در ابتدای این لیست، ساعت هوشمند جدید سامسونگ - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یعنی گلکسی واچ اکتیو حضور داشته که ظاهرا مشخصات آن باگمانی زنی‌ها اخیر همخوانی دارد. بر اساس اطلاعاتی که در این اپلیکیشن منتشر شده، گلکسی واچ اکتیو در دو رنگ عرضه خواهد شد و از نمایشگری ۱.۱ اینچی - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد که انرژی خود را از یک باتری ۲۳۶ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

محصول بعدی، دستبندهای سلامتی گلکسی فیت و گلکسی فیت e - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستند. البته هنوز مشخص - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیست که مدل e - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این دستبند چه تفاوتی با نمونه معمولی آن خواهد داشت اما احتمالا هر دو آن‌ها - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را می‌توان با استفاده از خود گلکسی اس 10 شارژ کرد.

گلکسی اس 10 بعد از مدت‌ها انتظار - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سرانجام در روز یک - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش از این - تعمیرات کولر گازی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم ویدیویی از کیس‌های محافظ این گوشی در فضای مجازی منتشر شده بود. همچنین روز گذشته شاهد اولین تصاویر و اطلاعات از هدفون گلکسی بادز سامسونگ  بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone