🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36392.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوشی ال جی کیو ۷ در سه نسخه مختلف معرفی شد

دقایقی پیش ال جی گوشی میان رده Q7 را که مدت هاست شایعاتی در رابطه با آن منتشر می گردد در قالب سه نسخه مختلف معرفی کرد . این سه موبایل طراحی تقریبا یکسانی دارند ...

دقایقی پیش ال جی گوشی میان رده Q7 را که مدت هاست شایعاتی در رابطه با آن منتشر می گردد در قالب سه نسخه مختلف معرفی کرد . این سه موبایل طراحی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تقریبا یکسانی دارند و صرفا برخی امکانات سخت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - افزاری شان با هم فرق می کند که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت.

حاشیه های میان رده جدید ال جی همچون مدل ThinQ یا V30S ThinQ اندک نیست اما در هر صورت با موبایلی ارزان قیمت روبرو هستیم و نباید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این نکته را فراموش کنید. دستگاه بدنه ای از جنس فلز و شیشه دارد و یک حسگر اثرانگشت نیز در بخش پشتی بدنه آن به چشم می خورد.

بالای این حسگر نیز می توانید فلاش LED - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را مشاهده کنید که دوربین اصلی دستگاه را همراهی می کند و به رسم همیشه شاهد حضور برند ال جی در بخش پشتی دستگاه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هستیم. دکمه پاور و قفل این گوشی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز در سمت راست بدنه خودنمایی می کند و دکمه های تنظیم صدا نیز سمت چپ بدنه را به خود اختصاص داده اند. نمایشگر ال جی کیو 7 گوشه های نسبتا گردی دارد که البته این مشخصه با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طراحی دیگر موبایل های رونمایی شده توسط این شرکت کره ای در ماه های اخیر کاملا همخوانی دارد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

سازنده برای توصیف این طراحی از عبارت 2.5D Arc Glass استفاده کرده است و خود موبایل نیز به لطف استاندارد IP68 در برابر آب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و گرد و غبار مقام است. ال جی اعلام کرده که این موبایل سه نسخه مختلف به نام های کیو ۷، کیو ۷ پلاس و کیو ۷ آلفا (LG Q7a) دارد که البته هر کدام از آنها بسته به نیاز بازارهای مختلف در آنها عرضه میشوند.

گفتنی است این سه نسخه رم، حافظه داخلی و آرایش دوربینی متفاوتی دارند و در قالب رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند اما در وهله نخست اجازه دهید که مشترکات آنها را بررسی نماییم. علاوه بر آنچه پیشتر گفته شد، این سه موبایل از نمایشگرهای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۵.۵ اینچی فول اچ دی پلاس (با رزلوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می برند و همگی شان نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به چیپست - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های ۶۴ بیتی هشت هسته ای مجهزند که البته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سرعت کلاک این چیپست در نسخه های مختلف متفاوت خواهد بود و بازه ۱.۵ گیگاهرتز تا ۱.۸ گیگاهرتز را در بر می گیرد.

میان رده های جدید ال جی از همان ابتدا با اندروید ۸.۰ اوریو - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از جعبه خارج می شوند که به رابط کاربری اختصاصی این شرکت نیز مزین شده است. صدای ساراند DTS:X 3D از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای کیو ۷ است. هر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سه نسخه ال جی کیو ۷ برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برقراری تماس های تصویری و همچنین گرفتن سلفی به دوربین جلویی مجهز شده اند، ضمن آنکه هر سه شان از استاندارد نظامی MIL-STD 810G برخوردارند.

ال جی کیو ۷ به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء مجهز است و از دوربین اصلی ۱۳ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی بهره می گیرد. بسته به بازار عرضه نیز این موبایل یا دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود یا ۸ مگاپیکسلی. کیو ۷ پلاس اما به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده که آن نیز مانند نسخه استاندارد بسته به بازار عرضه دوربین جلویی متفاوتی خواهد داشت.

در نهایت اما به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نسخه کیو ۷ آلفا می رسیم که صرفا به رنگ آبی مراکشی عرضه می شود. ال جی اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که هر سه این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موبایل ها به زودی به بازارهای جهانی عرضه می شوند و جزئیات بیشتری در مورد تاریخ عرضه یا قیمت تمام شده آنها ارائه نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone