🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19004.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت گلکسی S21 اولترا از دو محافظ نمایشگر خبر می‌دهد [تماشا کنید]

گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین و گران‌ترین پرچمدارهای اندرویدی است که به تازگی در تست مقاومت شرکت کرده و عملکردش مورد بررسی قرار گرفته است. کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تصمیم گرفته مقاومت پرچمدار کره‌ای‌ها را ...

گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین و گران‌ترین پرچمدارهای اندرویدی است که به تازگی در تست مقاومت شرکت کرده و عملکردش مورد بررسی قرار گرفته است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تصمیم گرفته مقاومت پرچمدار کره‌ای‌ها را مورد بررسی قرار دهد. امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند از محافظ نمایشگر بهره می‌برند که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - باعث مقاومت آن‌ها در برابر خط و خش می‌شود، بنابراین در این بخش از تست - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - مقاومت جان سالم بدر می‌برند. با این حال سامسونگ پا را یک قدم فراتر گذاشته و دو محافظ روی گوریلا گلس «Victus» قرار داده است.

برای پنل پشتی این گوشی هوشمند از پنل شیشه‌ای مات استفاده شده که در برابر اشیاء تیز مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد، بنابراین هنگامی که آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - را داخل جیب یا کیف خود قرار می‌دهید، نگرانی کمتری خواهید داشت. با توجه به این موضوع سکه‌ها، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - کلیدها و چاقو‌های جیبی شبیه یک سنباده روی فلز عمل می‌کنند و می‌توان اثرات آن‌ها را پاک کرد.

دوربین گلکسی S21 اولترا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - درون یک ماژول بزرگ قرار گرفته که ظاهر و رنگ متفاوتی نسبت به سایر بخش‌های پنل پشتی دارد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - با وجود برآمدگی نه چندان بزرگ، ماژول دوربین احتمالا بیش از سایر بخش‌های پنل پشتی با اشیاء برخورد می‌کند. در حالی که این بخش فلزی است و دچار خط و خش می‌شود، شیشه لنزهای دوربین در برابر چنین مشکلی مقاوم است.

در تست مقاومت این گوشی پرچمدار، شاهد خط و خش روی محل قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم و با وجود آسیب‌های وارد شده به این بخش، این سنسور همچنان عملکردش را حفظ می‌کند. احتمالا سامسونگ و کوالکام توانسته‌اند در نسل جدید سنسور اثر انگشت اولتراسونیک یکی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - از بزرگترین مشکلات آن را برطرف کنند.

فریم این دستگاه و همچنین دکمه‌های آن آلومینیومی هستند و خراش برمی‌دارند. نمایشگر این گوشی در برابر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - آتش مستقیم نزدیک به ۴۵ ثانیه مقاومت می‌کند، اما پس از آن دیگر بهبود پیدا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - نمی‌کند. در نهایت این گوشی هوشمند خم نمی‌شود و مشکلی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اردبیل استان اردبیل - این زمینه ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone