🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19009.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی گلکسی A02 سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی A02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۵ اینچی، ۱۰۰ دلار قیمت دارد. کره‌ای‌ها این گوشی جدید را در تایلند معرفی کرده‌اند و در سکوت خبری ...

سامسونگ از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی A02 رونمایی کرد. این گوشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - هوشمند با نمایشگر ۶.۵ اینچی، ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

کره‌ای‌ها این گوشی جدید را در تایلند معرفی کرده‌اند و در سکوت خبری در وب‌سایت تایلند این کمپانی ظاهر شده که ویژگی‌ها و مشخصات فنی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - آن را مشخص می‌کند. گلکسی A02 به نمایشگر ۶.۵ اینچی Infinity-V از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - نوع PLS TFT LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز وارد بازار می‌شود.

سامسونگ برای این محصولش از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6739W با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - پردازشگر گرافیکی PowerVR Rogue GE8100 استفاده کرده. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۲/۳ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته می‌توان از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم در آن بهره برد. این دستگاه همچنین از دو سیمکارت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - پشتیبانی می‌کند.

با وجود اینکه با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - با فلاش LED به چشم می‌خورد. دوربین ۲ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر ماکرو را برای کاربران فراهم می‌کند. با این دستگاه می‌توان ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - بر ثانیه گرفت.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران

در جلوی این گوشی‌ هوشمند یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون برش نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - قرار گرفته که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است. سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی A02 را به سیستم عامل قدیمی اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 مجهز کند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - که برای یک گوشی در سال ۲۰۲۱ عجیب به نظر می‌رسد.

این موبایل از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۷.۷۵ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - واتی بهره می‌برد. از سایر مشخصات آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث ۵.۰، GPS، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت microUSB اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ عرضه گلکسی A02 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بابل استان مازندران - نداریم، با این حال با قیمت ۱۰۰ دلار وارد بازار تایلند می‌شود. انتظار می‌رود کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone