🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19007.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه دو مدل گلکسی S21: چیپ اسنپدراگون و اگزینوس چقدر تفاوت دارند؟

سامسونگ مدت‌هاست پرچمدارهای خود را در بازارهای مختلف با پردازنده‌های متفاوتی یعنی اگزینوس و اسنپدراگون به فروش می‌رساند و این موضوع برای گوشی‌های سری گلکسی S21 هم تغییر نکرده. این محصولات به چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ ...

سامسونگ مدت‌هاست پرچمدارهای خود را در بازارهای مختلف با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - پردازنده‌های متفاوتی یعنی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - اگزینوس و اسنپدراگون به فروش می‌رساند و این موضوع برای گوشی‌های سری گلکسی S21 هم تغییر نکرده. این محصولات به چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده‌اند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - که در ادامه نگاهی به تفاوت عملکرد آن‌ها خواهیم داشت.

ظاهرا سامسونگ توانسته به خوبی چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ را بهینه کند و برخلاف سال‌های گذشته، عملکرد مناسبی در برابر اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. با این حال این تراشه در برابر چیپ A14 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - Bionic مورد استفاده در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد و گلکسی S21 اولترا در گیک‌بنچ از آیفون ۱۲ پرو شکست خورده است.

اگزینوس ۲۱۰۰ در مقایسه با گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته که برای مثال می‌توان به تولید با لیتوگرافی ۵ نانومتری، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - تجهیز به هسته قدرتمند Cortex-X1، مودم 5G یکپارچه و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی نمایشگر اشاره کرد. این چیپ در بخش چند هسته‌ای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - گیک‌بنچ امتیاز ۳۲۶۳ را کسب کرده، در حالی که گلکسی S20 با تراشه اگزینوس ۹۹۰ به امتیاز ۲۲۹۹ دست پیدا کرده است.

با توجه به این اختلاف امتیاز بالا، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - گلکسی S21 با اگزینوس ۲۱۰۰ می‌تواند با اسنپدراگون ۸۸۸ رقابت کند که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - البته نتایج بنچمارک‌ها هم از چنین موضوعی خبر می‌دهند. پرچمدار کره‌ای‌ها با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ در بخش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۵ به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۰۷۰ و ۳۲۶۳ شده و نمونه مجهز به اسنپدراگون به ترتیب امتیازهای ۱۰۷۶ و ۳۲۲۳ را بدست آورده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان

در بنچمارک PCMark Work 2.0، چیپ سامسونگ عملکرد بالاتری نسبت به نماینده کوالکام داشته و گلکسی S21 با اگزینوس ۲۱۰۰ به امتیاز ۱۴,۷۳۲ دست پیدا کرده، در حالی که مدل دیگر با اسنپدراگون ۸۸۸ امتیازی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - برابر ۱۳,۰۷۰ دارد.

در بنچمارک 3D Mark Wildlife هم اگزینوس ۲۱۰۰ برتری اندک خود را حفظ می‌کند. چیپ کره‌ای‌ها در این بنچمارک به امتیاز ۵۸۵۲ و اسنپدراگون ۸۸۸ به امتیاز ۵۷۳۳ دست پیدا کرده است. با وجود چنین عملکردی، در کارهای گرافیکی سنگین، این نماینده کوالکام است که دست بالا را دارد.

در بنچمارک GFXbench Aztec Ruins Vulkan چیپ اسنپدراگون در حالت بالا و نرمال به ترتیب عملکردی برابر ۳۵ و ۵۵ فریم بر ثانیه داشته، در حالی رقیبش به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - ترتیب عملکردی برابر ۲۶ و ۳۵ فریم از خود نشان داده است.

سامسونگ برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - نسل بعدی چیپ خود با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - AMD همکاری می‌کند تا پردازشگر گرافیکی این کمپانی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - به اگزینوس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - بیاورد. با توجه به نتایج بنچمارک‌ها، نسل بعدی اگزینوس نه تنها می‌تواند رقابت با تراشه‌ پرچمدار کوالکام را شدیدتر کند، بلکه شاید حکمرانی اپل در این بخش از بازار را هم دستخوش تغییراتی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone