🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19008.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل نسخه جدید سیستم عامل‌هایش را منتشر کرد: رفع سه باگ امنیتی iOS

اپل به تازگی جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل‌هایش شامل iOS و iPadOS 14.4، مک او اس ۱۱.۲، WatchOS 7.3 و tvOS 14.4 را منتشر کرده است. این نسخه‌های جدید چندین باگ از جمله آسیب‌پذیری‌های امنیتی iOS ...

اپل به تازگی جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل‌هایش شامل iOS و iPadOS 14.4، مک او اس ۱۱.۲، WatchOS 7.3 و tvOS 14.4 را منتشر کرده است. این نسخه‌های جدید چندین باگ از جمله آسیب‌پذیری‌های امنیتی iOS و iPadOS را رفع می‌کنند و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - همچنین ویژگی‌های جدید را به محصولات کوپرتینویی‌ها اضافه می‌کنند.

سیستم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - عامل iOS 14.4 اسکن کدهای QR کوچکتر را توسط دوربین گوشی ممکن می‌کند، دسته‌بندی هدفون‌ها و دستگاه‌های صوتی بلوتوثی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین غیراصل بودن دوربین گوشی‌های آیفون ۱۲ پس از تعمیر را اطلاع می‌دهد. این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - سیستم عامل اپل چندین باگ را هم برطرف می‌کند که برای مثال می‌توان به مصنوعات در تصاویر HDR آیفون ۱۲ پرو و همچنین مشکلات کیبورد اشاره کرد. چنین تغییراتی در iPadOS 14.4 هم اعمال شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان

طبق گفته اپل، این بروزرسانی‌ها ۳ باگ امنیتی را برطرف می‌کنند. دو باگ در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - «WebKit»، موتور مرورگر سافاری و یکی در هسته سیستم عامل وجود داشته که هکرها برای حملات از تمام آن‌ها سوءاستفاده کرده‌اند. اپل در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - آینده نزدیک جزئیات بیشتری درباره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - این آسیب‌پذیری‌ها منتشر می‌کند و برای جلوگیری از حملات باید دستگاه خود را بروزرسانی کنید. برای دسترسی به جدیدترین نسخه iOS و iPadOS باید به بخش تنظیمات، General و سپس Software Update مراجعه و آن‌ها را بطور رایگان دانلود کنید.

اپل برای مالکان ساعت‌های هوشمند اپل واچ هم بروزرسانی منتشر کرده. در WatchOS 7.3 با واچ فیس «Unity» و قابلیت «Time to Walk» برای کاربران سرویس فیتنس پلاس مواجه می‌شویم. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در هنگام پیاده‌روی به داستان‌های الهام‌بخش گوش کنند.

این بروزرسانی همچنین قابلیت ECG و هشدار ریتم نامنظم قلب را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - در اختیار کاربران در کشورهای بیشتری شامل ژاپن، فیلیپین، تایوان، تایلند و مایوت قرار می‌دهد. علاوه بر این، در جدیدترین نسخه WatchOS مشکلات عدم پاسخگویی کنترل سنتر و نوتیفیکشن سنتر هم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - برطرف - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - شده‌‌اند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان

کوپرتینویی‌ها نسخه جدید سیستم عامل tvOS را هم منتشر کرده‌اند. tvOS 14.4 ویژگی جدیدی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و ظاهرا با بهبودهای اندکی در عملکرد روبه‌رو هستیم. این کمپانی نرم افزار اسپیکر هوشمندش، هوم‌پاد را هم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - بروزرسانی کرده و حالا کاربران به نسخه ۱۴.۴ دسترسی دارند.

در این نسخه از سیستم عامل هوم‌پاد چندین باگ برطرف شده و همچنین ویژگی‌های جدیدی برای کاربران آیفون مجهز به باند فوق وسیع (U1) ارائه می‌کند. از این ویژگی‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌توان به پیشنهادات شخصی‌سازی شده روی آیفون و همچنین ظاهر شدن خودکار کنترل مدیا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - بدون نیاز به آنلاک کردن آیفون در هنگام نزدیکی به هوم‌پاد مینی اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان

اپل در نهایت نسخه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - بتای جدید یا کاندید انتشار (RC) مک او اس Big Sur 11.2 را هم برای توسعه‌دهندگان و کاربران منتشر کرده. این کمپانی نزدیک به یک هفته پیش اولین نسخه RC مک او اس Big Sur 11.2 را ارائه کرده بود که عملکرد مک‌های مجهز به چیپ M1 را بهبود می‌داد و مشکلات بلوتوث را رفع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌کرد.

نسخه جدید مک او اس مشکلات مربوط به نمایشگرهای خارجی در هنگام ارتباط با مک مینی مجهز به چیپ M1، ویرایش تصاویر در برنامه فوتوز، درایو آی‌کلود و اولویت‌های سیستم را برطرف می‌کند. با توجه به انتشار دو نسخه RC، انتظار می‌رود در آینده نزدیک نسخه عمومی آن برای کاربران منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone