🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19003.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل به دنبال ساخت مک بوک و آیفون با بدنه تیتانیومی است

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد این شرکت در حال تحقیق برای استفاده از تیتانیوم فرآوری شده با ویژگی‌های منحصر به فردی برای بدنه مک بوک، آیپد و گوشی‌های آیفون است تا بتواند دستگاه‌هایی با بدنه ...

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد این شرکت در حال تحقیق برای استفاده از تیتانیوم فرآوری شده با ویژگی‌های منحصر به فردی برای بدنه مک بوک، آیپد و گوشی‌های آیفون است - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - تا بتواند دستگاه‌هایی با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - بدنه مقاوم‌تر و البته سبک‌تر به بازار عرضه کند.

اپل پتنت جدیدی در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسانده که خبر از توسعه دستگاه‌های آتی این شرکت با روکش بدنه تیتانیومی با بافت متفاوت از نظر طراحی بصری و زیبایی می‌دهد. دستگاه‌های دارای بدنه تیتانیومی دوام بسیار بیشتری دارند و اگر در طراحی آن‌ها ضخامت مناسبی در نظر گرفته شود، به مراتب از وزن کمتری نیز برخوردار خواهند بود.

باتوجه به مستندات مربوط به پتنت، آلومینیوم آنودایز شده که در حال حاضر در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - مک بوک‌ها و آیپدهای فعلی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد، دوام و استحکام تیتانیوم را ندارد. از طرفی، سختی تیتانیوم باعث می‌شود که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - خم کردن و شکل دادن آن هم کار ساده‌ای نباشد. در نتیجه این نگرانی به وجود - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - می‌آید که دستگاه‌های با پوشش تیتانیومی از نظر زیبایی شناسی، جذابیت‌های بصری لازم را نداشته باشند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان

در پتنت جدید،‌ اپل در تلاش است ضمن استفاده از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - پوشش تیتانیومی، بتواند دستگاه‌های جدید خود را با جذابیت‌های بصری لازم و حکاکی‌های زیبایی به بازار عرضه کند.

سطح تیتانیوم در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - مقیاس میکرومتری، مسطح نیست و برآمدگی‌ها و فرو رفتگی‌هایی دارد. اپل قصد دارد از همین خاصیت تیتانیوم برای ایجاد سطحی زیبا کمک بگیرد که از نظر ظاهری، زیبایی و جلوه‌ای خاص در مقایسه با پوشش‌های تیتانیومی معمولی داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان

براساس مستندات مربوط - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - به پتنت، این پوشش تیتانیومی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - برای مک بوک، آیپد، آیفون و اپل واچ مناسب است. اپل از سال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - 2001 تا 2003 تعداد کمی از محصولات خود مانند پاور بوک G4 را با پوشش تیتانیومی به بازار عرضه کرد که مشکلاتی همچون پوسته پوسته شدن رنگ بدنه و شکنندگی آن باعث شد، موفقیت خوبی در این زمینه نداشته باشد.

در حال حاضر تنها محصول اپل با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کردستان استان کردستان - پوشش تیتانیومی، «اپل واچ ادیشن» است که به نظر می‌رسد بدنه آن وضعیت بهتری نسبت به بدنه تیتانیومی پاور بوک G4 دارد.

آذرماه امسال نیز اپل پتنت دیگری به ثبت رسانده بود که نشان می‌داد این شرکت به فکر استفاده از پوشش مشکی مات با قابلیت جذب نور بسیار بالا در بدنه برای طیف متنوعی از محصولات خود از جمله آیفون، آیپد، اپل واچ و مک بوک است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone