🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28037.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود. شاتل موبایل به مناسب نیمه شعبان (یکشنبه، اول اردیبهشت ماه) استفاده از اینترنت همراه 3Gو 4G مشترکین سیم‎کارت های خود را در مناطق تحت ...

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود.

شاتل موبایل به مناسب نیمه شعبان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - (یکشنبه، اول اردیبهشت ماه) استفاده از اینترنت همراه 3Gو 4G مشترکین سیم‎کارت های خود را در مناطق تحت پوشش « شاتل موبایل پلاس » به مدت یک هفته رایگان اعلام می کند.

شاتل موبایل پلاس چیست؟

شاتل موبایل پلاس راهکاری است که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - بر اساس آن مشترکان می توانند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - در مناطقی از جمله  صدها شهر و برخی از روستاها و جاده های اصلی و فرعی کشور از بسته های اینترنت مقرون به صرفه تر استفاده کنند. مشترکین به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات « شاتل موبایل پلاس » علامت «+» را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile به عنوان نام اپراتور سرویس‌ دهنده خدمات سیم کارت مشاهده می‌کنند. به این ترتیب در تمامی لحظاتی که عبارت «+Shatel Mobile» به عنوان نام سرویس - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - دهنده خدمات روی گوشی مشترک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایش داده می‌شود، امکان استفاده از این خدمات برای کاربر فراهم است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این برنامه کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‎کارت های شاتل، به مناسبت نیمه شعبان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - به مدت یک هفته و در قالب سرویس اختصاصی "شاتل موبایل پلاس" اینترنت همراه نامحدود، هدیه می‌گیرند.

شرایط استفاده از اینترنت رایگان شاتل موبایل پلاس

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت 24 روز جمعه 30 فروردین نسبت به فعال‌سازی و برقراری اولین تماس از سیم‎کارت‌های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس، به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه 20 گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

برای اطلاع از طرح‌ها - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب و خرید سیم‎کارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - کد یک و نقشه پوشش خدمات نوآورانه شاتل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - موبایل پلاس، می‌توانید به وب‎سایت این اپراتور مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone