🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23617.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پشتیبانی از تندرستی دیجیتال و پاور دلیوری را برای گوشی‌های جدید اجباری می‌کند

شرکت گوگل با به روز رسانی دستورالعمل های خود سازندگان تلفن هوشمند اندرویدی را ملزم به پیروی از قوانین جدید کرده است. طبق اسنادی که به دست سایت XDA Developers رسیده است، از این پس ...

شرکت گوگل با به روز رسانی دستورالعمل های خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - سازندگان تلفن هوشمند اندرویدی را ملزم به پیروی از قوانین جدید کرده است.

طبق اسنادی که به دست سایت XDA Developers رسیده است، از این پس سازندگان گوشی های اندرویدی دارای درگاه USB-C باید محصولات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - خود را با استاندارد پاور دلیوری (USB PD) سازگار کنند.

«USB-C - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - PD»، نوعی استاندارد باز برای USB-C است که پشتیبانی از شارژ سریع را میسر می کند. به دلیل جدید بودن این استاندارد، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - بعضی از تولیدکنندگان تلفن هوشمند واکنش خوبی به آن نشان نداده و به سراغ روش های شارژ سریع انحصاری رفته اند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان

طبق آزمایشاتی که توسط سایت Android Authority انجام شده است، برخی از استانداردهای شارژ سریع از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - جمله استاندارد شارژ سریع Warp Charge و Fast Charge که به ترتیب به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - وان پلاس و سامسونگ تعلق دارند، سازگاری خوبی با شارژرهای ساخته شده توسط شرکت های متفرقه نداشته و برای دستیابی به سرعت واقعی، باید از شارژر درون جعبه استفاده شود.

گوگل بعد از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - منتشر کردن اندروید 7 (نوقا) اعلام کرد که سازندگان باید از روش های شارژ انحصاری دست بکشند. این شرکت در ادامه افزود که در آینده تمامی محصولاتی که دارای درگاه USB-C هستند، باید به طور - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - کامل با شارژرهای استاندارد USB-C سازگار باشند. حال می بینیم که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - این سیاست اجباری شده است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان

تغییر بزرگ دیگر پشتیبانی اجباری از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - تندرستی دیجیتال (Digital Wellbeing) است. این قابلیت که با اندروید 9 (پای) معرفی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - شد، برای مدیریت زمان استفاده از گوشی طراحی شده. این ویژگی مدت زمان استفاده از اپ ها و همچنین نوتیفیکیشن ها را رصد کرده و با تنظیم میزان رنگ نمایشگر، از خستگی چشمان کاربر حین کار با آن می کاهد.

همچنین در تندرستی دیجیتال قابلیتی به نام Family Link نیز قرار داده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - شده که به والدین اجازه می دهد میزان استفاده فرزندان خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - از گوشی را کنترل کنند.

طبق اسناد سایت XDA Developers، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - تولیدکنندگان تلفن هوشمند باید ویژگی تندرستی سلامتی و کنترل فرزندان را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - در گوشی ها و تبلت های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - خود که از سیستم عامل اندروید ویرایش 9 و 10 و بعد از آنها بهره می برند، قرار دهند.

همچنین محصولاتی که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - بعد از سوم سپتامبر 2019 (12 شهریور ماه) آپدیت شده اند نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان - باید ویژگی های گفته شده را داشته باشند. گوگل اعلام کرده توسعه ویژگی های تندرستی دیجیتالی و کنترل والدین توسط سازندگان در صورتیکه مغایرتی با برنامه های تولید شده توسط گوگل نداشته باشند، مانعی ندارد.

- تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چناران استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone