🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36665.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بعد از رسوایی فیسبوک، کمبریج آنالیتیکا در شرف تعطیلی است

بعد از رسوایی فیسبوک در حفاظت از حریم شخصی کاربران، کمپانی کمبریج آنالیتیکا در شرف تعطیلی است. بنابر گزارش تازه خبرگزاری وال استریت ژورنال، کمپانی مادر کمبریج آنالیتیکا، یعنی SCL Elections مستندات مربوط به ورشکستگی ...

بعد از رسوایی فیسبوک در حفاظت از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حریم شخصی کاربران، کمپانی کمبریج آنالیتیکا در شرف تعطیلی است. بنابر گزارش تازه خبرگزاری وال استریت ژورنال، کمپانی مادر کمبریج آنالیتیکا، یعنی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - SCL Elections مستندات مربوط به ورشکستگی را به مراجع تقدیم کرده و پروسه ورشکستگی کمبریج آنالیتیکا نیز مدتی بعد از آن آغاز می شود.

کمبریج آنالیتیکا که بیشترین شهرت خود را مدیون ارائه تحلیل های آماری به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمپین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ریاست جمهوری دونالد ترامپ است، بعد از افشای اخباری مبنی بر سو استفاده از اطلاعات میلیون ها کاربر فیسبوک از طریق یک اپلیکیشن شخصیت شناسی به ظاهر معصومانه، با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مشکلات بزرگی مواجه شد.

این اتفاق واکنش دولت های آمریکا و بریتانیا را به همراه داشت و مارک زاکربرگ مجبور به حضور در برابر اعضای کنگره آمریکا و شهادت شد. مدیرعامل کمبریج آنالیتیکا، الکساندر نیکس نیز بعد از این ماجرا از سمت خود کناره گرفت.

به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نظر می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رسد فشار مطبوعاتی شدیداً - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - منفیانه ای که توسط سیکل اخبار شکل گرفت، بیشتر از آن چیزی بود که کمبریج آنالیتیکا قادر به تحمل اش باشد. این کمپانی در بیانیه اخیر خود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می گوید: - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - «محاصره مطبوعاتی، سبب شده تمام مشتریان و تامین کنندگان کمپانی رانده شوند.»

با این حال، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمبریج آنالیتیکا کماکان به دفاع از خود در برابر بحث های اخیر ادامه می دهد و می گوید تجسس های داخلی، نشان دهنده هیچ فعالیت اشتباهی نبوده است: «طی ماه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های اخیر، کمبریج آنالیتیکا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با چندین اتهام بی اساس مواجه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده و علی رغم تلاش برای تصحیح اخبار، به خاطر فعالیت هایی که نه تنها قانونی هستند، بلکه جزئی پذیرفته شده در زمینه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تبلیغات آنلاین تلقی می شوند مورد بهتان قرار گرفته است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone