🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26297.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کمک ژاپن به ناسا برای ساخت ایستگاه فضایی در مدار ماه

دولت ژاپن با درخواست سازمان فضایی این کشور برای کمک به ناسا در ساخت یک پایگاه فضایی در مدار ماه موافقت کرد. ماه گذشته میلادی ناسا و آژانس کاوش های هوافضای ژاپن موسم به «جاکسا» ...

دولت ژاپن با درخواست سازمان فضایی این کشور برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - کمک به ناسا در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - ساخت یک پایگاه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - فضایی در مدار ماه موافقت کرد.

ماه گذشته میلادی ناسا و آژانس کاوش های هوافضای ژاپن موسم به «جاکسا» (JAXA)، از تمایل خود به همکاری در پروژه آرتمیس پرده برداری کردند. اکنون این توافق به شکل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - رسمی صورت گرفته و ژاپنی ها به آمریکا در ارسال اولین زن به ماه تحت «پروژه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - آرتمیس» کمک خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری The Japan - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - Times، کشور ژاپن در پروژه ساخت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - پایگاه در مدار ماه وظیفه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - تامین سامانه های پشتیبان حیات، تجهیزات تهویه، باتری ها و کمک های دیگر را بر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - عهده دارد. ژاپنی ها هنوز در مورد کمک به ناسا برای ساخت پایگاه اصلی به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - دلیل نگرانی از هزینه ها تصمیم گیری نکرده اند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان

پیش بینی می شود همکاری ژاپن با آمریکا به سود کمپانی های فضایی ژاپنی مثل ispace هم تمام شود. این شرکت در حال ساخت یک سیستم حمل و نقل تجاری به مدار ماه است و قبلاً از برنامه خود برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - تبدیل کردن تنها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - قمر زمین به پایگاه تبلیغاتی ژاپنی ها پرده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - برداشته بود.

ژاپن تنها کشوری نیست که به ناسا در پروژه های اکتشافی ماه و مریخ کمک می کند. استرالیا سپتامبر سال جاری میلادی همکاری خود با ناسا را رسما اعلام کرد. قرار است آژانس فضایی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - اروپا نیز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - در آینده نزدیک همکاری خود با ناسا را اعلام کند.

پایگاهی که قرار است در مدار ماه ساخته شود، دروازه مدارگرد قمری (Lunar - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - Gateway) نامیده شده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - و در واقع خانه موقت فضانوردان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - و دفتر کار آنهاست. این پایگاه دارای چندین آزمایشگاه، محل سکونت و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - درگاه های ارتباطی برای پهلو گرفتن فضاپیمایی که به ماه سفر می کند خواهد بود.

ابتدا قرار بود ساخت مدارگرد قمری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - سال 2022 آغاز شده و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - سال 2026 به اتمام برسد؛ اما آمریکا اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که تمرکز این کشور ارسال فضانوردان به ماه در سال 2024 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone