🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26298.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

احتمال حذف دوربین سلفی پاپ آپ از وان پلاس 8 پرو و بازگشت حفره نمایشگر

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده شرکت وان پلاس قصد دارد برخلاف گوشی های وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7T، از دوربین پاپ آپ در گوشی وان پلاس پرو 8 استفاده نکرده و آنرا با ...

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده شرکت وان پلاس قصد دارد برخلاف گوشی های وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7T، از دوربین پاپ آپ در گوشی وان پلاس پرو 8 استفاده نکرده و آنرا با حفره نمایشگر روانه بازار کند.

سایت 91Mobiles ضمن انتشار خبر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - فوق، رندرهای غیر رسمی گوشی وان پلاس 8 پرو را نیز به لطف افشاگری های OnLeaks ساخته است. با نگاه به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - رندرهای این گوشی علاوه بر حفره نمایشگر، سنسور زمان پرواز (ToF) را کنار پیکربندی دوربین در پنل پشتی می بینیم که برای ثبت پرتره های بهتر و واقعیت افزوده به کار می رود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان

سایت مذکور می گوید گوشی وان پلاس 8 پرو از یک نمایشگر 6.65 اینچی خمیده با نرخ رفرش 90 هرتز برخوردار است که کمی از نمایشگر 6.67 اینچی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - وان پلاس 7T پرو کوچکتر است. در ادامه گزارش سایت مورد بحث آمده که به غیر از حذف دوربین سلفی پاپ آپ، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - پرچمدار بعدی وان پلاس نسبت به نسل قبل تغییرات بزرگی نکرده است.

وان پلاس 8 پرو اولین گوشی وان پلاس با دوربین چهارگانه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - خواهد بود و از این لحاظ در کنار پرچمداران هواوی و سامسونگ قرار خواهد گرفت.

اوایل ماه جاری میلادی رندرهای غیر رسمی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - وان پلاس 8 نیز توسط سایت CashKaro روی اینترنت قرار گرفت که خبر از حذف سنسور زمان پرواز از آن می داد. گفته می شود این مدل نمایشگر کوچکتری نسبت به مدل پرو دارد.

هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی رسمی از وان پلاس 8 و مدل پرو باقی مانده است ولی نمی توان پیش بینی های OnLeaks را جدی نگرفت. این افشاگر پیکربندی مربع شکل آیفون 11 را در ماه ژانویه سال جاری میلادی پیش بینی کرده بود.

رندر 360 درجه غیر رسمی از وان پلاس 8 پرو:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone