🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20715.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل هشدار داد؛ پوشاندن دوربین مک بوک آسیب جدی به آن وارد می کند

اپل به کاربران مک بوک هشدار داده که پوشاندن وبکم این لپ تاپ ها میتواند به آنها آسیب بزند. این شرکت خطاب به دارندگان انواع مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو اعلام ...

اپل به کاربران مک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - بوک هشدار داده که پوشاندن وبکم این لپ تاپ ها - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - میتواند به آنها آسیب بزند. این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - شرکت خطاب به دارندگان انواع مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو اعلام کرده که مشتریان باید برای تشخیص فعال یا غیر فعال بودن دوربین لپ تاپ به نشانگر نوری سبزرنگ مجاور به آن اعتماد کنند و از پوشاندن دوربین خودداری نمایند.

بنابر اعلام این شرکت کالیفرنیایی قرار دادن چسب، برچسب یا دیگر انواع پوشش روی دوربین توانایی بسته شدن لپ تاپ را تحت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - تاثیر قرار می دهد و میتواند باعث خرد شدن نمایشگر شود.

مک رومرز چند ماه پیش خبر داد که نمایشگر مک بوک پرو کاربری به خاطر پوشاندن وبکم دستگاه دچار آسیب شده بود.

اپل در همین رابطه در وبسایت خود آورده است:

اگر در حالی که دوربین مک بوک شما پوشانده شده درب آن را ببندید ممکن است به نمایشگر آسیب بزنید زیرا حدفاصل میان نمایشگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - و کیبورد به گونه ای طراحی شده که آستانه بسیار پایینی دارد. از طرفی وقتی شما سطح روی دوربین را می پوشانید عملکرد سنسور تشخیص نور محیط لپ تاپ دچار اختلال می شود و قابلیت هایی نظیر تنظیم خودکار روشنایی و تکنولوژی True Tone نمایشگر رتینای اپل نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان

اپل در پست وبلاگی خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - این تضمین را به کاربران داده که نشانگر سبز رنگ مجاور به دوربین به درستی کار می کند و قابل اطمینان است.

اگر نور سبز روشن نیست دوربین هم فعال نیست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - و در نتیجه نیازی به قرار دادن پوشش اضافه نخواهد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - بود.

اگر به دنبال امنیت بیشتر برای دوربین مک بوک خود هستید میتوانید با مراجعه به بخش system preferences به صورت دستی مشخص نمایید که کدام اپ ها به دوربین داخلی دستگاه دسترسی داشته باشند.

اپل برای آن دسته از کاربرانی که محیط کاری حساسی دارند و ملزم به پوشاندن دوربین لپ تاپ خود در آن هستند توصیه دیگری را مطرح کرده است:

این افراد باید مطمئن شوند که پوشش دوربین بسیار نازک باشد و هیچ چسبی از خود روی دوربین باقی نمی گذارد و پیش از بستن لپ تاپ چسب دوربین را بردارند.

هشدار ناگهانی اپل در مورد پوشاندن دوربین لپ تاپ احتمالا به خاطر تعدد موارد آسیب های وارده به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - مک بوک کاربران در نتیجه این اقدام بوده است. همانطور که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر قروه استان کردستان - می دانید هزینه تعمیر نمایشگر لپ تاپ های اپل بسیار بالاست هرچند که در کشورهای دیگر غیر از ایران سرویس بیمه ای اپل کِر پلاس هزینه این تعمیر را پوشش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone