🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41257.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مینگ چی کو: دوربین اصلی آیفون های 2018 به فناوری TrueDepth مجهز نمی شود

آیفون 10 اپل با معرفی مجموعه ای از سنسورها در کنار دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی خود فناوری «TrueDepth» را به دنیای موبایل معرفی کرد که توانایی تشخیص سه بعدی چهره ها و اجسام را داشته ...

آیفون 10 اپل با معرفی مجموعه ای از سنسورها در کنار دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی خود فناوری «TrueDepth» را به دنیای موبایل معرفی کرد که توانایی تشخیص سه بعدی چهره ها و اجسام را داشته و می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تواند در زمینه های متنوعی به کار گرفته شود.

یکی از مهم ترین حوزه های کاربردی تکنولوژی مورد اشاره، بحث واقعیت افزوده است که اپل نیز با ارائه پلتفرم ARKit به این زمینه وارد شده؛ اما به اعتقاد «مینگ چی کو» تحلیلگر مؤسسه KGI Securities فناوری TrueDepth حداقل در مدل های سال 2018 به ماژول دوربین اصلی آیفون اضافه نخواهد شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
ماژول دوربین آیفون 10

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، آقای کو معتقد است که دوربین TrueDepth اپل همین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حالا نیز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از سایر رقبا بسیار جلوتر بوده و کمپانی باید روی تحویل به موقع محصولات خود تمرکز کند. وی دی این باره اظهار داشته:

بر اساس تحلیل های ما - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و بر خلاف انتظار بازار، پیش بینی نمی کنیم تکنولوژی TrueDepth یا فناوری تشخیص سه بعدی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به ماژول دوربین اصلی آیفون های 2018 اضافه شود.

با اینکه اعتقاد داریم فناوری مذکور - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در زمینه واقعیت افزوده بسیار کاربردی خواهد بود، انتظار داریم اپل ابتدا دو مشکل اصلی خود را حل کند:

نخست توسعه هوش مصنوعی و نرم افزار ARKit که نیازمند زمان خواهد بود.

دوم دستیابی به منبع تأمین قطعات با ثبات و ارسال به موقع سفارش ها، چرا که ارائه تکنولوژی TrueDepth در دوربین عقب نسبت به الان شرایط پیچیده تری خواهد داشت.

گفتنی است با وجود پیش بینی عدم حضور فناوری TrueDepth - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در دوربین اصلی آیفون های 2018، مینگ چی کو نظر مثبتی نسبت به رویکرد اپل در زمینه موبایل داشته و انتظار دارد سایر ویژگی های فنی آیفون ها در سال آینده مورد ارتقا قرار گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone