🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41256.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شکست سیستم تشخیص چهره اپل از دوقلوهای همسان [تماشا کنید]

دیروز ویدیویی از آزمایش سیستم تشخیص چهره آیفون 10 را در دیجیاتو مشاهده کردید. در مطلب مذکور گفتیم که با وجود شباهت بسیار بالای دو برادر دوقلو، موبایل جدید اپل می تواند بین آنها تمایز ...

دیروز ویدیویی از آزمایش سیستم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تشخیص چهره آیفون 10 را در دیجیاتو مشاهده کردید. در مطلب مذکور گفتیم که با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وجود شباهت بسیار بالای دو برادر دوقلو، موبایل جدید اپل می تواند بین آنها تمایز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قائل شود؛ ولی آیا با همین یک آزمایش می توان به کارکرد بدون خطای فناوری تشخیص چهره این موبایل اعتماد کرد؟ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در ادامه با دیجیاتو باشد تا پاسخ این سوال را بررسی نماییم.

در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بررسی جدیدی که سایت Mashable انجام داده، این بار از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دو زوج دوقلوی همسان کمک گرفته تا بار دیگر، قابلیت اطمینان Face ID را بررسی کند.

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، این بار نتیجه تست، متفاوت است. زیرا سیستم تشخیص چهره آیفون 10، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمی تواند بین دو برادر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تمایزی قائل شود.

لازم است یادآوری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنیم که پیشتر اپل ادعا کرده بود امکان خطای Face ID یک در یک میلیون است. از سوی دیگر با توجه به احتمال خطای 1 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در 50 هزار برای حسگر اثر انگشت، به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فناوری تشخیص چهره اپل، همچنان امن تر از شناسایی به واسطه اثر انگشت باشد.

از سوی دیگر اپل اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بود که به علت اینکه این فناوری هنوز به اندازه کامل توسعه نیافته، از شناسایی چهره کودکان کمتر از 13 سال نیز نا توان است. لذا احتمال می رود در نهایت کارکرد این سیستم بهبود یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone