🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41260.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آسیاتک به های‌وب و پارس‌آنلاین نمی‌پیوندد

آسیاتک اعلام کرد که تصمیم خود در مورد ادغام با شرکت‌های های‌وب و پارس‌آنلاین را گرفته و تمایلی برای تبدیل شدن به ضلع سوم این قرارداد ندارد. در نتیجه اکنون شرکت‌های پارس‌آنلاین و های‌وب که ...

آسیاتک اعلام کرد که تصمیم خود در مورد ادغام با شرکت‌های های‌وب و پارس‌آنلاین را گرفته و تمایلی برای تبدیل شدن به ضلع سوم این قرارداد ندارد. در نتیجه اکنون شرکت‌های پارس‌آنلاین و های‌وب که بر اساس شنیده‌های دیجیاتو، جمع مشترکین آنها به ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد باید به دنبال ادغام با بازیگران دیگری باشند و یا با همین تعداد مشترک بخشی از بازار را به خود اختصاص دهند.

اما چرا آسیاتک زیر بار ادغام با دو شرکت دیگر نرفت؟ بر اساس پیگیری دیجیاتو و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گفتگو با یکی از مدیران آسیاتک، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ادغام شرکت‌های پارس آنلاین و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های‌وب با هم، به دلیل جایگاهی که آنها در بازار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داشتند منطقی است اما آسیاتک یکی از بازیگران اصلی اینترنت ثابت کشور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که در حال حاضر بیش از یک میلیون مشترک دارد، در نتیجه ادغام چنین شرکتی با دو شرکت کوچک‌تر، که جمع‌ کاربرانشان امروز به ۷۰۰ هزار نفر رسیده، چندان منطقی نبوده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است.

این منبع عنوان می‌کند که آسیاتک امروز با همکاری بیش از ۱۴۰۰ مرکز مخابراتی در سراسر کشور، بزرگترین اپراتور اینترنت ثابت ایران است و نزدیک‌ترین رقیب آن، شاتل به حساب می‌آید که حالا با ۷۰۰ مرکز مخابراتی همکاری می‌کند. این در حالیست که تعداد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مراکز مخابراتی پارس‌آنلاین و های‌وب، رو هم رفته به عدد ۶۰۰ رسیده است.

ظرفیت‌های آسیاتک بر اساس این گفته‌ها، امروز از جمع ظرفیت‌های پارس‌آنلاین و های‌وب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بزرگ‌تر است و این برند به همین دلیل زیر بار ادغام با آنها نرفته، اما بر اساس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شنیده‌های دیجیاتو، آسیاتک در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت که اندازه‌ای کوچک‌تر از خودش دارند را به زیر چتر خود بیاورد و اکنون در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال بررسی همین موارد است.

با این‌حال «محمدعلی یوسفی‌زاده»، امروز در گفتگو با ماهنامه پیوست، در مورد عدم پذیرش ادغام با های‌وب و پارس‌آنلاین، بحث ساختار شرکتی را پیش کشیده و گفته: «از نظر ساختار داخلی تفاوت های زیادی با شرکت پارس آنلاین داشتیم و برای این شرکت (پارس آنلاین) اقدام سریع برای ادغام، راحت تر از ما بود.»

امروزه شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده اینترنت ثابت مشغول - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رقابت با شرکت مخابرات هستند و این رقابت را عادلانه نمی‌دانند. به همین دلیل، تصمیم گرفته‌اند تا با ادغام و تبدیل شدن به چند شرکت بزرگ، در برابر مخابرات ایران که به گفته خودشان رفتار انحصارطلبانه‌ای دارد، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ایستادگی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone