🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41259.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نتایج آزمایش باتری آیفون 10 منتشر شد

بالاخره چند روز پیش و پس از مدت ها انتظار آیفون 10 به دست برخی کارشناسان رسید و آنها توانستند قابلیت های مختلف این موبایل منحصر به فرد را آزمایش کنند. یکی از این قابلیت ...

بالاخره چند روز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پیش و پس از مدت ها انتظار آیفون 10 به دست برخی کارشناسان رسید و آنها توانستند قابلیت های مختلف این موبایل منحصر به فرد را آزمایش کنند.تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی یکی از این قابلیت ها عمر باتری موبایل است که بر خلاف مشخصات دیگر از قبیل دوربین و چیپست، در مراسم رونمایی به شکل دقیق ظرفیت آن اعلام نشد و شرکت سازنده به ذکر این موضوع بسنده کرد که آیفون 10 با هر شارژ 2 ساعت بیشتر از آیفون 7 عمر می کند.

در جدول زیر نتیجه عملکرد باتری آیفون 10 طی یک هفته نمایش داده است. با توجه به داده های این جدول پی می بریم که باتری این موبایل توانایی شارژدهی در یک روز کامل را دارد، اما اوخر شب به شارژ مجدد نیاز پیدا می کند.تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربیبا این حال توانایی شارژدهی باتری آیفون 10 هم مثل تمام موبایل های دیگر به نحوه استفاده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از آن بستگی دارد، برای مثال در روز اول نصب اپ ها، تماشای ویدئو و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - استفاده از اپلیکیشن «Waze» شارژ باتری را در اواسط روز بلعیده است.

همانگونه که کمپانی سازنده اعلام کرده علی رغم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - استفاده از نمایشگر با کیفیت بالاتر و چیپست قوی تر در پرچمدار جدید، عملکرد باتری آن نسبت به مدل های قبلی بهبود پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone