🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44460.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دوربین موبایل Essential از لرزشگیر مبتنی بر حسگر ژیروسکوپ بهره می برد

اوایل خرداد ماه بود که در نهایت اندی رابین از نخستین تلفن همراه خود با نام Essential رونمایی کرد. موبایل مذکور با طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری مطلوب توانست توجهات بسیاری را به سوی ...

اوایل خرداد ماه بود که در نهایت اندی رابین از نخستین تلفن همراه خود با نام Essential رونمایی کرد. موبایل مذکور با طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری مطلوب توانست توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند اما کمپانی سازنده نه در خلال معرفی و نه در وبسایت خود اطلاعاتی را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در رابطه با لرزشگیر دوربین اسمارت فون خود منتشر نکرده است.

حال حساب کاربری توییتر این کمپانی در پاسخ به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سؤال یکی از کاربران در رابطه با بهره مندی Essential از لرزشگیر اپتیکال (OIS) یا لرزشگیر مبتنی بر ژیروسکوپ (EIS) عنوان کرده که این موبایل دارای فناوری EIS است.

لرزشگیر مبتنی بر ژیروسکوپ پیشتر در پیکسل های گوگل با بازخوردهای خوبی مواجه شده بود

گفتنی است فناوری لرزشگیر مبتنی بر ژیروسکوپ پیشتر در پیکسل های گوگل نیز مورد استفاده قرار گرفته و بازخوردهای مثبتی را نیز دریافت کرده است به گونه ای که تلفن های همراه مذکور پیش از عرضه HTC U11، در صدر رده بندی بهترین دوربین های موبایل از نظر وبسایت معتبر DxOMark قرار گرفته بودند.

لازم به ذکر است با وجود آنکه به عقیده بسیاری از افراد، لرزشگیر اپتیکال نسبت به نمونه مبتنی بر ژیروسکوپ عملکرد بهتری را از خود بر جای می گذارد، اما مسلماً وجود هر کدام از آنها شرایط بهتری را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نسبت به عدم بهره مندی از هیچکدام رقم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهد زد. با این حال مشخص نیست که چرا کمپانی سازنده اشاره ای به استفاده از EIS در دوربین Essential - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا طرفای کشتارگاه آذربایجان غربی اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در کشتارگاه شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر سرور نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا سایت ***** مایکروفر گرنیه BCM598S18X شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone