🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44466.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

واقعیت مجازی می تواند از دردناکی تجربه مراجعه به دندان پزشک بکاهد

دندان پزشکان به خوبی می دانند که هرقدر بتوانند حواس بیمار را حین کار روی دندان های او به موضوعی دیگر منحرف کنند، فرد بهتر می تواند روی یونیت کار آنها دوام بیاورد. برای دستیابی ...

دندان پزشکان به خوبی می دانند که هرقدر بتوانند حواس بیمار را حین کار روی دندان های او به موضوعی دیگر منحرف کنند، فرد بهتر می تواند روی یونیت کار آنها دوام بیاورد. برای دستیابی به این هدف گروهی از محققین انگلیسی قصد دارند از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده کنند.

تماشای مناظر طبیعی اثری شگرف در کاهش درد دارد

آنها در تحقیق خود ۸۰ بیمار که دندان های آنها نیاز به کشیدن یا پر کردن داشته را به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سه گروه تقسیم کرده اند. گروه اول در حین کار دندان پزشک به تماشای یک ویدیوی ۳۶۰ درجه از ساحل دریا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نشسته اند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گروه دوم در یک شهر مجازی به گشت و گذار پرداخته اند و گروه سوم بدون هدست واقعیت مجازی روی یونیت پزشک قرار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گرفتند.

نتیجه این که گروه اول درد بسیار کمتری را در حین انجام عمل روی دندان خود تجربه کردند. ضمن این که آنها نسبت به بقیه خاطره درد کمتری را نیز پس از انجام کار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روی دندان خود حس کرده اند.

جالب - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اینجاست که میان تجربه درد افرادی که به تماشای شهر مجازی پرداخته اند با کسانی که اصلاً از هدست واقعیت مجازی بهره نبرده بودند هیچ تفاوت معناداری وجود نداشت. این یافته ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نشان می دهد که ارتباط انسان با طبیعیت، حتی از طریق ابزارهای مجازی نیز می تواند در ایجاد آرامش روانی در او موثر باشد.

محققین امیدوارند بتوانند با استفاده از یافته های حاصل از این تحقیق و تحقیقات مشابه به ترکیبی موثر از روش های درمانی مرسوم دارویی و روش های آرامش بخش نوین چون استفاده از واقعیت مجازی دست یابند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تا از این طریق بتوان کنترل بهتری روی درد حاصل از انواع بیماری یا جراحات ایجاد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone